Thursday, November 3, 2011

Dapat BE Lagi Dari Nuffnang

ngeee..petang tadi tetiba terasa nak periksa akaun dekat Nuffnang

nak tengok duit bertambah ke tidak semestinya lah kan

dan alhamdulillah,naiklah jugak angka tu

kalau nak beli Ferrari dah cukup rasanya
(berangan jer ni..hihi)

dan tak disangka jugak lepas 3 BE pasal iklan Nissan Livina X-Gear  hari tu

blog bui dapat lagi satu BE dan sekarang ada 4 BE tengah berjoget2 di blog bui


kalau korang baik hati klik lah iklan tu yer..hehehe

psttt..jom baca tips rahsia ni..hehe

terima kasih Nuffnang..muaahhh..*_*
gedik nya ko nyet..hihi

13 comments:

Cik Azizah said...

tahniah kak! masyuuukk

Daddylicious said...

tahniah la....gumbira hati yer tak..

Nur farahiza said...

wah untung laa kak , :)

amniey91 said...

wah..bestny..blanja la cik Am..haha

ajumohit said...

Tahniah bui!!! Masyuk!!

org muo said...

tahniah smoga btmbh semangat berblog :)

Azhafizah[フィザ] said...

murah rezeki kak bui..^__^

Syuxer said...

dekat2 raya banyak dapat BE ye untungla akak..hehe..

cikji said...

adiah ari raya tuh,masyukkkkk

Wanie said...

tahniah2..nape tin tin xnak lekat kat blog wanie ni..haha

محمد رازيق said...

tahniah :)

Mya said...

yes! bolehlah kak bui belanja pasni! =p

IntaNBerliaN said...

best ni... tahniah2.. :-)