Thursday, November 24, 2011

Renungkanlah Bersama

hari ni macam malas jer nak berceramah panjang2
so,apa kata kita renungkan ajer ayat ini bersama2 ok

18 comments:

Miss uCu said...

menarik dan tertarik dgn renungan ini~~

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

kesimpulannya....hargailah kehidupan kita.kecewa xkan selamanya kecewakan...

Cik Rose Cute said...

Hargailah hidup dan kenangan jangan ambik sambil lewa hihihi..betul tak??

LadyBird said...

lady setuju dgn ayat ini kak..

tp kan kak.. kenangan yg duluya manis ttp berakhir dgn kepahitan tu namnya kenangan manis ke pahit?

AmirFX said...

Boh keciwa menar gilak.. Ada gik nak bagus untuk kita mpun d dunia tok.. Betul nak ka translation kmk tok.. Nway, nice info kak...

Nur farahiza said...

sangat tersentuh lagi kak bui

Qaseh Qistina said...

suka ngn quote nih..mmg betol kn kak..andai cinta hadir utk dikecewakan baik ia tak penah hadir utk selamanya...tapi peluang juga harus diberi kpd yg sngt menghargai kita kan..=)

nurul nadia nasir said...

soo selagi hayat dikandung badan,hargailah kehidupan kita dgn sebaik2 nya hik hik

Bui Junaidi said...

lady..tetap kenangan manis sebab yang pahitnya bukan kenangan itu tapi manusia yang merubahnya menjadi satu kepahitan..*_*

IntaNBerliaN said...

kekecewaan tu lah yg mengajar kita erti kehidupan..

hira said...

hehe. thanks for sharing kak bui :)

ciK LyndaWawa said...

apa kenangan terindah kitak kak..

ciK LyndaWawa said...

apa kenangan terindah kitak kak..

Azhafizah[フィザ] said...

same-same kite merenung

afzalsukasuki said...

err nape ni kak biu?ada masalah cinta?boleh la kita kongsi2 :)

ajumohit said...

Hari2 mendatang lebih indah jika Kita hargainya

shida'R said...

sis sama lah shida pun dah rsa ssh nk bt entri pnjg lebar kalo blh nk wat worldless wednday hari2 hahaa ^_^

KizZ said...

Wah...sangat bermakna..