Friday, November 25, 2011

Buah Jambu Yang Super Manis

semalam balik kerja bui singgah beli jambu dekat gerai tepi jalan 
dah lama bui nak singgah situ sebenarnya tapi tak tersinggah2

dan semalam hajat nak singgah akhirnya tercapai
bui beli 4 ikat rambutan dan seplastik buah jambu air

yang bui nak cerita ni pasal buah jambu air ni jer
sebab apa,rasanya super manissss..*_*

jarang jumpa jambu air yang betul2 manis macam ni
sampaikan tak cukup satu,tak cukup 2 bui makan

dan akhirnya 4 biji bui telan seorang..hihi..pelahap betul
sapa suruh jambu tu sedap sangat..*_*

ni gambar guna Fx Camera
guna kamera biasa
model buah jambu air yang serabai..hihi
tu dia..
makan bersama pitis..sedapppp
nyonya tu jual Rm6 untuk 8 biji
tapi yang dalam gambar ader 7 jer kan
sebab 1 biji dah masuk perut
baru teringat nak ambil gambar..hihi

17 comments:

Amni said...

nyaman nya kak.. jambu ya fav kmk.. jambu nang ada mahal sikit kan.. lagik la mun nya kacak jak rupa... kmk nang antu jambu ya.. ulam dengan belacan pitis.. nang nyaman...

masz86 said...

Berulam kak... terliur kmk nangga... dah lamak x berulam... mun dudok rami2 ya... nang best...

Yunn Sarah said...

kulit nye pom cntek je tgk ... da lama ta makan jambu la ..

AmirFX said...

Perghhhhh... Terliur juak nangga gambar jambu ya.. haha..

Nur farahiza said...

tertelan air liur saya kak bui , haha

Anum said...

sedapnya sis

nurul nadia nasir said...

waduhh kak buii terliur tgk niee dah lama tak mkn jambu nehh

ajumohit said...

Sedapnya bui!!! Cicah kuah rojak mmg best!!!

Munnafendy said...

besar2nya kak.....puasnya makan smbil cicah ngan pitis tu...slurrrpppp

Azhafizah[フィザ] said...

tu diaaa..model jambu yang jambu..hehe..fiza pun suke buah jambu kalau manis manis ni..makan buah banyak xpe..xyah makan nasi dah.

LadyBird said...

sedapnye makan ngn kicap...

sha my heart said...

sedapnya =)

pitis tu kicap ke?

jom main twitt pula

mimi said...

sedapnyee..
lama tak makan jambu manis manis camni...

alif haris said...

woowww .. menggiurkan la jambu tu hehe

ASaDa RyutaRo said...

yobih.. nang nyaman la rupa. ri ya rojak seberkas. tok jambu gik.. hihi..

lamak sik menconteng di sitok ;)

izzana said...

waaaaaaa bestnya nak sikit nak sikit! sedapnya :)

Daddylicious said...

ala comel yer buah jambu dan mak we tu..hehe