Wednesday, November 9, 2011

Wordless Wednesday # 10

feberet kami sekeluarga..*_*


model sambilan

**korang punya line tenet ok tak..
semalam bui dengar ada cikgu
cakap yang line internet dekat Malaysia
sekarang dalam proses penambahbaikan..
sebab tu line sekarang ada sedikit sewel..

19 comments:

Kathy Tuah said...

kmk pun suka makan seaweed tok tp jenis yang perisa biasa ya..

Munnafendy said...

xpnh mkn lg la bnda ni kak.rumpai air kan? mcm sedap je =P

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap gak bnda ni..hehe..

Cik Rose Cute said...

tenet kat sini..kadang2 okey kadang2 tak....tak pernah makan...

Qaseh said...

rasa sekali nak berkali-kali....

Eyda Dania said...

internet eyda..kdg2 ok..kdg2 x...

erm...xpnh mkn pun..sdap ke?

Azhafizah[フィザ] said...

fiza pun suke!

p/s:memang line tenet tak ok pun skang..ye ke kak tengah upgrade?

::NureeN:: said...

mmg tgh sewel sikit tenet mesia skrg ni akak.. tambah plak ujan & kilat skrg ni.. mmm...

x pernah pon beli sedap ke akak? bleh try bebila

IntaNBerliaN said...

APA NI? XPNH MKN PLAK..HIHII

diana said...

bulan ni memang internet kat rumah saya paling tak ok la..tapi masih boleh berjalan lagi..hehheeh

Fathiah Hamim said...

seaweed yea kak? saya tak tau kenapa, dulu saya suka gila benda neh.
tapi sekarang dah kuranggg. :/

Amni said...

laju macam baisa jak kak.. hehehe..

Wanie said...

tak jumpe pn kat sini..kat sarawak je eh..

lizz said...

best makan mngan nasik...atau makan ngan mee hoon

ciK LyndaWawa said...

kebetulan..kmk pun ngah makan benda kinek tok eh...

ajumohit said...

Apa tu bui?? Nmpk sedap

cik aisha said...

sokmo sewel linenye...tapi sebln lepas mmg sewel terlampau....skang boleh la...hehee
keropok ke apa tu?

shida'R said...

biasa lah sis line malaysia ni mmg sedikit sewel sejak2 nih huhu ^_^

sha my heart said...

oo, seaweed. ingatkan amenda la tadi. ceq tak suka makan benda tu, tu yang tak tau. hihi~

line internet teruk sekarang ni. tengah penambahbaikan. harap2 la lepas ni line laju giler, dapat HSDPA ke.. heaven la =)

sukarnya nak berkembang