Wednesday, November 16, 2011

Entry Hari Ini Dalam Sejarah

sebab apa dalam sejarah..
sebab entry ni paling banyak gambar..hehe

gambar ni bui ambil masa majlis penyampaian hadiah
dan sukaneka dekat tabika abang hari ahad lepas

seawal pukul 8 pagi kami dah berkampung dekat situ
pukul 2 petang baru habis aktiviti

sampai kepeningan dan keloyaan bui
sebab lambat makan..huhu

jomlah saksikan sebahagian gambar2 kami hari tu
banyak gambar sebenarnya,tapi kalau bui letak semua
takut korang muntah hijau nanti..*_*




ce carik mana satu abang..



acara sukan


bui ambik gambar dia..tapi dia ambik gambar bui pulak

mak budak menyibuk..*_*

pertandingan mewarna

rabbit warna biru..hihi


hubby sempat layan febsuk

kan dah kata banyak gambar
letih tak nengok nya..hihihi

14 comments:

Anum said...

terbaik sis
xtvt yang menarik

Aweyn said...

anak ye? comel sgt ;)

Bro Ahmad said...

meriahnya dunia budak2 bui..rasa nk jadi budak balik..boleh

L@dyKichiMachiko said...

ktk chekguu tadika kah? mst best melayan kerenah biak2 kecik yg msh dgr kata kan...

Bui Junaidi said...

anum..mmg menarik tp penat

aweyn..ha,ah..anak2 bui yg pakai spek dgn baju pink tu

bro..tak boleh,kena terima hakikat dh besar..hehe

lady..bukan eh..tok ms sukaneka sekolah anak kmk

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

├žomel anak akak...majlis camni parents yg xcited lebih slalunya...demi anak2kan..:)

ajumohit said...

Bagus Ada aktiviti mcm ni, memupuk smgt setiakawan, anak2 happy!! Mmg byk gmbrnya ni ;)

nurul nadia nasir said...

kak bui cikgu tdika nadia ingat cikgu sekoah rendah hik3?hihi semua comel2 haa!

Bui Junaidi said...

nadia dear..kak bui bukan cikgu..kak bui PPM Pendidikan Khas di SMK Bau..jaga budak2 khas..*_*

ni gambar ms sukaneka dekat sekolah anak kak bui..

pssttt:ada mcm cikgu ker kak bui ni..hehe

IntaNBerliaN said...

xletih pun tp suka.. hihii

Wanie said...

bertuah budak skang kan, kecik2 gambar dah banyak..nanti dah besar boleh tunjuk kat dorg =)

shida'R said...

mmg menjd tradisi nnt entri ni hehe..happy famly sis :)

Cik Rose Cute said...

hihihi...kita pun pegi tengok anak buat program tue...ada gambar tapi belum up-date lagi...

LadyBird said...

cuci semua gambar ni, ltk dlm album :D... mesti lg bermakna kan? kenangan di zaman kecik2..