Friday, November 4, 2011

Cantik Sungguh Pulau Ini

kalau obersi,of kos lah bui teringin nak pergi negara Switzerland

dan kalau dalam Malaysia pulak hati bui tiba2 meronta2..cehhh..nak pergi pulau ni

air laut yang biru..pasir yang putih bersih..daun nyiur melambai..

ikan-ikan yang berwarna warni..pasti memikat hati

wah..macam puisi pulak dah...

kalau ada rezeki memang satu hari nanti bui akan jejakkan kaki ke sini

tunggu anak2 besar sikit kot..sebab kena naik bot kan..

jomlah layan gambar2 yang bui pinjam dari pakcik gugel..







banyak lagi gambar yang cantik sebenarnya tapi bui suka gambar2 ni

amacam..cantikkan..?

tak sangka Malaysia ada pulau yang cantik macam ni

orang Terengganu mesti tahu ni pulau apa..

sebab ini PULAU REDANG...*_*

13 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik tp xpernah smapi ke pulau itu..

Anum said...

cantiknya sis

Qaseh Qistina said...

mmg cantik sini kakak..sy pnh pergi sekali...best..=)

Aweyn said...

subhanAllah cantiknye

Mya said...

cantiknya subhanallah! dah lama tak bercuti kat pulauuuu hee

Azhafizah[フィザ] said...

fiza pun teringin nak pg sini kak..pulau perhentian best gak

LadyBird said...

mehla dtg sini kak.. :).. kalau pulau redang kurang aktiviti air.. tp persekitaran dan hidupan lautnya sgt2 mengujakan.. kalau tuk aktiviti air better pulau kapas..

Fathiah Hamim said...

pergh cantek gila!!!!

nurul nadia nasir said...

seyes cantikk !tenang je kannn hik3 semoga bui dpt ke sana nantii hik

cikji said...

tingin gak nk g redang hari tuh smpat g perhentian je,tp besttt

AmirFX said...

Aman damai jiwa raga... Perghhh.. Lamak dah sik mandik aek laut... Asa mok g Sematan bila nangga gambar ya....

IntaNBerliaN said...

cantik!! walaupun sy org trg tp xpnh g pulau redang...

skrg ni dah duk prk, lglah susah nk g.. hihi

Cik Rose Cute said...

Cantik la...Bui...Tapi sayang Cik Rose orang ganu pun tak pernah sampai Pulau Redang huhuhu