Thursday, August 13, 2015

Muncul Semula

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

Heeee...lepas dekat nak setahun baru muncul lagi
Entah ada tidak yang sudi baca entry terbaru Bui ni
Takperlah..kalau takder pun Bui x marah sebab Bui tahu salah sendiri kan..haha

Hari ni agak free sikit..tetiba rindu pulak dengan blog pepel Bui
Banyak perkara berlaku dalam hidup Bui dan Bui yakin mesti banyak jugak perkara yang dah berlaku dalam hidup korang kan..

Takpe,hidup jer berubah tapi orangnya tetap masih sama kan
Bui masih seperti dulu..anak masih 2 orang..sekarang yang sulung dah tahun 3 dan yang perempuan pulak tahun 2..dah besar anak2 Bui kan

Nah..Bui belanja korang 2 gambar masa hari raya tahun ni...
Kot2 boleh buat melepaskan rindu dan untuk mengingatkan kembali wajah blogger yang pemalas bernama Bui ni..hahahaha




Ok..rasanya setakat ni dulu untuk hari ni..lenkali Bui datang lagi k..


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This ♥

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

singgah sini

bb_nona said...

WOWWWW ! LAMER GILERRRRRRR ! KAHKAHHHHHH~ pon bolehhhhh~

slmt hri rayaaaa, dh nk hbis rayaaaaa~~~~

Sha My heart said...

singgah sini. baca. tetiba nampak eh, ada entri baru.

Sha baru sahaja mendirikan rumah tangga

sya mimie said...

Asslmkm.. Hai kak bui.. :)

LadyBird said...

salam kak bui :D..

akak.. lady pun baru kembali..

menyusun kata2 tuk menulis kembali..

mohla kak.. kite gemilangkan kembali zaman kite dulu2.. :D

tudung yg kak bui bagi kat lady msh dlm simpanan lady..

stp kali terpndg tudung tu teringt kat akak..

huhu..