Friday, November 18, 2011

Hujan..Oh Hujan..

model sambilan gugel
asal petang..hujan
asal hujan..petang
hihihi..

sekarang dekat Kuching,asal petang mesti hujan..
almaklum dah masuk musim tengkujuh kan

bila tengok hujan macam ni,terasa nak mandi hujan pulak
macam masa kecik2 dulu pantang betul kalau hujan

member siap tunggu bawah rumah lagi
bila mak bawak tali pinggang,baru sibuk nak balik..hihihi

kenangan masa kecik,macam2 ada
perangai macam lelaki..nasib baik bila besar semua tu dah berubah..

sekarang kalau anak kata nak main hujan,jangan haraplah bui nak benarkan..
sedangkan dulu mak nya ni lah heroin mandi hujan..hehe

Published with Blogger-droid v2.0.1

15 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

seronok mandi hujan kak..leh buat iklan shampoo lagi tu..pastu malam siaplah kene bebel sebab dah mule la demam time tu..hihi

nurul nadia nasir said...

nakal maknye dulu yer!hihi tp seyes best kot mandi hujann hik3

Ros said...

Salam ziarah..

Niena Pengembara Ilahi said...

best dpt main hujan :D

Daddylicious said...

ini tak adil...hehe

LadyBird said...

suka hujan.. tp klu ade guruh dn kilat tu jd x suke..

TK said...

bestnya mandi hujan..!!!

AmirFX said...

Ada parents sik kesah ngn anaknya men hujan... P serius la.. Dolok time kecik2 nang rindok men ngn hujan...

IntaNBerliaN said...

dulu sy pun suka main hujan.. balik umah kene maraah.. hahhaha

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

rase mcm bosan time hujan, pe kata mandi hujan same2 dgn anak2...
mesti anak2 cakap, "sayaaang mak"

hehehhe

to my blog - Acapsuur (>,<)

sha my heart said...

hujan itu menyegarkan =)

Fathiah Hamim said...

tak sah kalo tak maen hujan masa kecik2 kan

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

best gile mandi ujan kecik2 dulu....dah besar tkt lak kena ujan pun...hehee

Cik Rose Cute said...

Cik rose pulak suka hujan...kalau ada kilat..takut...

Mya said...

dekat ipoh pun selalu hujan petang2. kdg2 sampai ke malam. tidur best! =)