Wednesday, November 23, 2011

Benci Betul Lah

mukadimahnya dulu.....

balik dari kerja hari ni tadi..bui bawak anak2 gotong-royong cuci kereta..dekat rumah jer..tak kuasa nak hantar ke kedai..tup2 esok hujan rugilah bui 8 hengget..

baik cuci sendiri..ada jugak kuar peluh..sambil2 tu exercise..cuci kereta pun leh dikira sebagai exercise apa..hihi..anak2,kalau bui tak ajak pun confem dia orang sukarela tolong bui..budak2 kalau dibawa main air,memang no.1..tol tak..?

lepas cuci kereta..hubby pun balik dari kerja..tau2 jer timing habis cuci kereta baru dia nak sampai..kureng asem..tapi takper,bui tak kisah dah memang niat bui nak cuci kereta sendiri hari ni..

macam biasa kalau hari kerja bui memang jarang masak..letih..lagipun kalau bab memasak ni bui memang kureeeeeeng banyak..pandai masak cuma malas..sekali hari ni hubby tapau sup tomyam..sup feberet tu..hihi..bui apa lagi memang berselera habis makan..kenyangggg..*_*

pinjam gugel
lepas makan,baru mandi..ini tabiat tak baik ok,sebab boleh buat perut buncit..tak percaya,cuba amalkan..nanti korang tengok perut akan jadi macam orang pregnant 5 bulan..hihi

ok..ok..panjang betul mukadimah nya kan..sekarang sebab apa bui benci..lepas makan,target nak sambung tengok drama korea yang tak habis malam tadi..tapi sekali hubby bui cakap dia nak tengok bola malam ni..MALAYSIA vs SYRIA..kelayakan olimpik tu..huhuhu

benci betullah..bila plan tak jadi..tapi takperlah..bui mengalahkan diri demi mu negara tercinta..MALAYSIA..kekeke..korang nak tau drama korea apa yang bui nak tengok tu..

Personal Taste..*_*

serius comel giler Lee Min Ho ni kan..sebab tu frust sangat sebab takleh tengok muka dia malam ni..dan akibatnya,tercoretlah entry ni..cehhh,tercoret...lucu!!!

11 comments:

AmirFX said...

Hahaaa.. Alu ngereco lah tek kak.. haha... Sik pernah tengok gik cita korea padah ktk ya...

SoLy SoLicious said...

citer ni best !!..xpe..layan bola dulu kak..heee

Azhafizah[フィザ] said...

sekali dah tgk drama korea mesti nak tgk lagi kan..hehehe..addicted suda..fiza pun tak tgk bola..tunggu result je..hehe

Cik Rose Cute said...

Emm sedapnya mee Tom Yam...hihihi

Ardini Humaira said...

hehe sabo... sabooo :D

IntaNBerliaN said...

hihii mcm2..

ajumohit said...

ingatkan benci ngape tadi hehehhe

Qaseh Qistina said...

weeee..best cite personal taste...seb bek dh tgk..hehe

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

personal taste...best wooo layan movie ni...hehee

LadyBird said...

akak.. malaysia kalah.. tp kan.. Malaysia tetap di hatiku... :D hihihi

Fathiah Hamim said...

hehehe saya tak bukak pun tv. :(