Friday, November 18, 2011

8C Sebab Suami Benci Isteri

kadang2 kita tak sedar ada tindakan/tutur kata kita yang boleh menyebabkan suami menaruh perasaan benci pada kita..kalau nak tahu,meh kita baca artikel yang ditulis oleh Dato' Dr Hj Mohd Fadzillah Kamsah ni..


8C SEBAB SUAMI BENCI ISTERI

selain artikel ni,banyak lagi artikel yang boleh korang baca dan ambil sebagai pengajaran

p/s:buat suamiku,janganlah ada perasaan benci dalam hatimu,
biarpun banyak kesalahan yang telah aku buat..
semoga ikatan kasih kita ini berpanjangan hingga ke akhir hayat..
Amin..(bajet hubby baca blog bui..*_*)

7 comments:

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

tazkirah yg amat berguna, juga utk org bujang!
mcm aku...LOL

bloglist dah siap..tenkiu kerna joined!!!!

http://acapsuur.blogspot.com/2011/11/bloglist-dah-siap.html

Ardini Humaira said...

kalo suami benci kite, kite smack down dia kih3

Wanie said...

huhu..jangan ade benci, rosak rumahtangga kan akak :)

IntaNBerliaN said...

betoi2.. sy setuju.. sy dh g terjah 8c tu.. hihii

tulisan buruk said...

; ish3, jangan benci membenci,, nice enrty :)

Fathiah Hamim said...

tak nak benci2! hehe

LadyBird said...

tq akak :).. leh jdkn panduan tuk lps kwin nnti..