Wednesday, November 2, 2011

Gambar Yang Menipu Mata

perhatikan gambar ini dekat2
lepas tu undur beberapa langkah ke belakang
tengok apa jadi..


perhatikan betul2..hehe
korang nampak apa..???
ce citer..

12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

nape sy tgk sama aje ni??aik..

adwafarahin said...

yg sebelah tu nmpk tua gila!

Anum said...

yang sebelah nampak muka dah tua ...

NM02 said...

entah... cer citer

Azhafizah[フィザ] said...

pandai betul dorang buat gambar ni jadi camni kan..huhu.tipu betul..

Amni said...

err.. sebenarnya apa? kmk nangga sebelah tua sebelah mudak.. err..

Acik said...

magic! heheheheee ...

Munna said...

nape ek...mata spero ni...haha

AmirFX said...

Aaa.. Sik tauk ehhh.. Pa kes muka sidak duak ya?

harrazdani said...

tak nampak ape pun..huhuh

Bui Junaidi said...

korang..

gambar ni sebenarnya kalau tengok dekat,yg kiri tu buruk yg kanan tu cantik..tapi bila tengok dr jauh dia jd sebaliknya..yg kiri akan jd cantik dan yg kanan akan jadi buruk...

IntaNBerliaN said...

a'aa la bui.. betoi tu.. kalau bui xckp, sy pun xtau..hihii