Monday, November 21, 2011

Gara-Gara Duit Bantuan Rm100

pinjam gugel
pagi2 suasana aman dan damai jer dekat kelas
sekali petang..suasana yang aman bertukar jadi porak poranda..
cehhh..taklah macam tu sekali

tapi agak bizi jugaklah sebab hari ini kan
hari untuk ibubapa datang ambil duit bantuan Rm100 tu

walaupun pelajar pendidikan khas cuma 4 orang tapi
keadaan agak huru hara jugak petang ni tadi

sebab kalau di ikutkan tempat ambil duit tu dekat dewan makan
tapi ibubapa pulak sibuk datang ambil dekat kelas

akibatnya hari ni bui 2x ulang alik 
lebih kurang macam ni lah
kelas - dewan makan - ofis - dewan makan - ofis - kelas
2 x okeh..

fuhhh..penat bui,penat..
nak terangkan lebih detail pun dah penat..huhu

sekarang bui nak rehat..nak blogwalking pun dah tak larat
gitttuuuu..alasan,kelas kauuu maria..kekekeke
takderlah,esok lah bui pulun blogwalking sampai pengsan

jap g nak balik..balik awal nak tengok  MALAYSIA vs INDONESIA
fuhhh...semoga Harimau Muda menang malam ni
sama2 kita doakan yer..amin ya rabbal alamin

15 comments:

masz86 said...

Semangat kak.... nak nangga bola mlm tok....

Azhafizah[フィザ] said...

seratus yg penuh kontroversi ni..hehe..rehat dulu kak..malam ni penat nak jerit pulak ^__^

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

xcited mak ayah dgn RM100....xpe relaks depan TV mlm ni..hehee

Cik Rose Cute said...

SEmua nak duit rm 100 tu ya...hihihi duit sapa tak nak bui...

Acik said...

wah, dah dp rm100 tu, boleh ler seronok depan tv mlm nanti ... :)

Anum said...

sama la sis
semangat nak tgk bola dah nie

ajumohit said...

Bui ulang alik tu singgah mkn or minum x? Hihihi.... Go malaysia go go!!!

Pn. Sheila said...

xpe ulang alik byk skit... exercise kuat kan stemina tuk tgk bola mlm nie.... hehehe

AmirFX said...

Olaterdah.. Tegal duit alu kecoh ktk dipolahnya... Cuba duit ya dipakei terus untuk yuran d sekolah.. Sik la asanya sidak parents nemiak gago gik nak dtg ke skolah..

NUR AIN AZMAN said...

hehe. semangat tgk bola punya pasal

ArulchelseA said...

mcm2 duit bntuan sekolh diberi..cikgu bnyk tngungjwb..tp bila apa2 hal cigu yg kena..

Ardini Humaira said...

best budak2 skang dapat rm100 sorang kan. kite dulu tak ado pon huhu

sha my heart said...

kesiannya =)

dah menang tu, kira hilang letih la

IntaNBerliaN said...

nak suh bui exercise la tu.. :-)

LadyBird said...

skrg kak bui rehatla dulu ek.. lps ni br blog jogging lak :D