Tuesday, July 12, 2011

Kisah Malam Pertama

eh,kenapa tajuk entry bui hari ni berbau kelucahan yer
pagi tadi kisah aksi 18sx SRK
sekarang pulak kisah malam pertama
uiiii,jangan pulak sangka yang bukan2 ok
bui bukan lah orang yang seperti itu ..*_*
bui baik,bui takkan tergamak nak post entry yang bukan2..
saja jer nak bagi biji mata korang segar sikit
jadi bui bikin gempak bagi tajuk macam ni sebab
selalunya tajuk yang 18sx ni orang suka nak tengok
jangan tak mengaku yer..lumrah kita ni manusia,ada nafsu kan
asal jangan melampau sudah...

sebab ni petang selasa jadi entry petang ni adalah entry gurau senda
tak ingat?tak tau?..klik SINI
entry gurau senda petang ni adalah kisah yang berlaku pada malam pertama
jom layannnn..
Ah Leng yang baru melalui pengalaman malam pertama bersama isterinya,Julia bercerita tentang satu kemusykilan kepada rakannya ,Robert

Ah Leng : menarik juga jadi pengantin baru,ada teman di sebelah lepas terjaga dari tidur..terus buat aku tersengih2

Robert : bertuahlah kau

Ah Leng : tapi aku buat silap pagi tadi,lepas kami bersama,aku memberinya duit Rm100 secara tidak sengaja

Robert : apa?biar betul...

Ah Leng : betul,aku tak tipu lah

Robert : habis tu,Julia marah ke?

Ah Leng : itulah masalahnya..masa aku bagi dia Rm100,dia boleh bagi wang baki Rm25 kat aku..itu yang buat aku musykil ni

Roberts : hah?????

itulah kisahnya..moral of the story..jangan sibuk2 nak cerita kisah malam pertama kita kat orang..kan dah pecah pekung didada sendiri..hihi *_*

entry ni sepatutnya publish pukul 1 tadi,tapi internet problem pulak so,bui publishkan lewat sikit yer

23 comments:

Shafiq said...

Mcm Pernah Baca Kisah Nie, Tp Xingt..Haha

Niena Pengembara Ilahi said...

hahahah .. kasi balance plak dh

Wanie said...

dah penah bace ni..
22 pun kantoi kan..hehe

rara pinkmafia said...

aah kak.kalau tajuk ygb18 18 ni ramai org suke.hehe

Fathiah Hamim said...

hahahaha siap ada baki tuh

Bui Junaidi said...

shafiq..pernah baca..alamak,lawak basi lah ni..hahaha

niena..2x5 jer laki bini ni kan

wanie..pernah baca juga..?dgn shafiq ker..ahaha

rara..eh,nama macam pelakon korea..normal lah tu dik kan..hik2

fathiah..tu la pasal..hihi *_*

harrazdani said...

moralnya....lelaki baik adalah untuk perempuan yang baik..manakala yang sebaliknya adalah untuk yang sebaliknya....;)

sesuka haty said...

kelakar kan=)) kantoi dua2=)) dua2 pangai xsemiak org oerak ckp keh keh keh

Bui Junaidi said...

harraz..betul jugak tu..hehe..

fara..pangai x semiak..?bhs apa tuh?

shedameor said...

rupenye bini dia pon sama jahat macam dia. HAHA

alif haris said...

hahahha .. bagus la suami isteri dua2 teruk .. adoyai .. kantoi2 ..

[sutera kasih] said...

yang baik utk yg baik, yg tak baik utk yg tak baik huhu

lawak2 tp bermoral kan kak bui hehe

Bui Junaidi said...

shedamoer..2x5 perangai

alif..kamceng pasangan ni kan..hehe

NOOR FATIN said...

hahaah bini dia pn tetiba kasi baki. wakaka. lawak

siti kektus said...

haha,
lawak la kak.

siap kasi baki 25 hengget tu ha. :p

Syuxer said...

hahaha isteri dia mesti bekas pelac** n suami dia pernah langgan pelac**..aishhh kantoi kaw2 camtuh hehe

TK said...

kantoi sudah~

Elie Lily said...

haik? macam ni punya kes pun ada?
hahahha

Mya said...

hahahaha sengalnyer =p

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

huhuhu ...mlm pertama yang menarik .

syahira ariff said...

perhhh
kantoiii
dua dua psgn da x suci
hehehe

Niena Pengembara Ilahi said...

hehe.. yg bini dia plak cam biasa jer wt keja tu, laki dia plak gtau org watpe.. cam pak pandir ngan mak andeh

Gua Tertidur said...

hahahaha..yg ah leng kaki main pelacur..julia plak mmg pelacur..hahahahahaha