Tuesday, July 12, 2011

Aksi 18SX Shah Rukh Khan

ehem2..kemain lagi bunyi tajuk entry bui kali ni..
mesti laju jer tangan tu klik kan..hahaha..kantoiiii
ekceli,bagi bui aksi Shah Rukh Khan (SRK) dalam video klip ni memang 18sx
buat bui tak senang duduk
buat bui berangan nak jadi kojol..eh Kajol lah
buat bui berada didalam dunia khayalan
buat bui feeling habis-habisan
byk2 video klip cerita hindustan
video klip buat bui sangat feeling..
rasa nak berguling2 jugak ikut macam dalam aksi2 tu
hahaha..tp bukan dengan SRK ok..haram..
surelah dengan hubby..halal lagi

menurut sumber,lepas buat video klip ni
seminggu SRK dan isterinya x bertegur sapa
dan dengar khabar jugak,seminggu jugak SRK tidur kat luar rumah
kui..kui..sila jangan percaya..bui tipu jer
tapi kalaulah bui jadik isteri SRK..kalaulah..
mesti bui cemburu habis..sapa tak cemburu tengok hubby kena raba perempuan lain
dusshhhh..kajol terus kojol bui kerjakan..ngeh2..angan2 jer..

so,apa kata korang layan...


mesti tengok sampai habis baru akan terasa best..hihihi..*_*

25 comments:

ajumohit said...

hehehe tak sabr nk tgk adegan apa yg duk SRK garuh ngn bininya ni hehehe

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

memang 18sx sgt ...huhu ...kecian SRK

Bui Junaidi said...

aju & mohd hazlan..dpt tengok x video ni..??*_*

sHi Ma said...

last week baru layan you tube lagu2 cerita nie, huhuhu..

Niena Pengembara Ilahi said...

msti ramai yg nk tgk ni bla tgk tajuk hahahaha

Bui Junaidi said...

shima..kak bui lama dh x layan lagu cerita hindi ni..*_*,asek layan lagu korea jer..

niena..haha,betul tu..

makdara TERdiva said...

kalau tengok citer hindustan..rasa mcm diri sendiri yg berlakon..nak2 lagi time dorang bergelek tuh..ekekekke

Muhammad Burn said...

nehiiii, kabhi nehii.... hehe

nurul nadia nasir said...

acha to pyar karega kak bui?hahaha wahh SRK!

Azhafizah[フィザ] said...

Adoiii kak,pagipagi dah buat senaman goyang.hihihi..

AlfiEean WaRsi said...

hahaha...aksi sx erk...kya baat karehe?bilkul nehi...

syiela said...

lama dah tinggal dunia hindi ni... msa top2 dulu ikut la.mesti ramai terjah blog bui lpas ni :)

lala shaheila said...

confirm tido luar..haha

Acik said...

bui, takot nak tengok la bui. keh keh kehhhhh!

Fathiah Hamim said...

dulu2 minat hindustan, sekarang dah kurenng. hehe

kotak bulat said...

18sx..kb lum kawin..xleh tgk.. :P

Bui Junaidi said...

ala KB..tajuk jer gempak..video tak der lah 18sx sangat..hehehe..

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe.. brp trafik tuk entri ni? haha

azeelia azman said...

hahahaha.srk n kajol mmg sesuai lahh.suwitt jer nampk depa bsama.hehe.

Anum said...

hehehhehhehhehe
terbaik sis

Wanie said...

haha..susah kalau dapat pasangan yg berlakon ni...keje jeles je la nanti..:)

ni 12SX je ni..keke

Anum said...

hi
sis
join contest nie
anum dah tag sis
http://denganredhaallah.blogspot.com/2011/06/contest-blog-paling-kemas.html#comment-form

aanie said...

srk kan memang romantik orangnya....hehe...

alif haris said...

heheh .. kabhi kushi kabhi gham salu tgk tapi salu skip nyanyi n joget die .. hahaha :D

sbb alif budak kecik lg .. tak elok tgk sume tu hik3 ..

[sutera kasih] said...

ehh cita ya best hehehe kmk suka ngga cita ada SRK !