Wednesday, December 14, 2011

Wordless Wednesday # 13

selamat hari rabu semua..cepat sungguh masa berlalu kan..
tak lama lagi dah nak bukak sekolah
semakin dekat hari tu semakin bizi bui..
(siapa suruh bersenang2 dulu..padan muka bui kan..hehe)

lama dah tak buat WW,so hari ni nak buatlah
so,layanlah gambar yang bagi bui sangat menarik 
siap buat wallpaper lagi dekat desktop..hehe


layan..*_*
nak kemaskan kelas lagi lepas ni..huhu

22 comments:

Anum said...

memang sangat cantik sis

So Shy Lady said...

indahnya. bui ke tu?

Qaseh Qistina said...

macam scene ombak rindu jer..

AmirFX said...

Kacak gambar ya kak... Dh nak masuk tahun baru tok semua gago..

deqla manjew said...

canteknyeee....

syiela said...

wah romantisnya.. bui ke tu?

shichisaeit said...

kak....cm ney nk follow ktk..aiee bongok da jak kmk...hehehe layout ktk kacak glak...smpy kmk dismiss ney tuju worf follow haha

zaty said...

heee.sweet aje.ni Ombak Rindu eh? :)

Bui Junaidi said...

SO SHY LADY & SYIELA - kalau dlm angan2 mmg bui tp kalau realiti tu Maya ngan Aaron..hehe

SHICISAEIT - button follower kmk atas sekali..kim salam ngan Wandy (tetiba)..haha

ZATY - ha,ah..mmg scene dari ombak rindu..

Ahmad Syuxer said...

apakah akak bui juga pernah mengabdikan kenangan indah tersebut dalam dunia realiti hehe

Munnafendy said...

ombak rindu!

IntaNBerliaN said...

cantik sangat!

Atiqah Wadiah said...

ombak rindu~

nurul nadia nasir said...

uwaa cantik sgt !nampak tenang dan romantis jerr hihi

Azhafizah[フィザ] said...

tgk lelaki tu pun dah tahu kan..ni mesti citer ombak rindu ni kan.fiza xtgk tp tgk gaya lelaki tu macam tahu je..hehehe..

Juan said...

Lawa la, sesuai utk pasangan suami isteri. hehehe

iefa ujang said...

cantik sgt . nampak romantik . . .

Wanie said...

cantik sangat gambar ni..akak n hubby ke dlm tu? :)

Redbloodsnow said...

Best pemandangan gya ow. lama mek x ke pantey :(

sha my heart said...

tetiba nampak gayat pula tengok buian dan tasik.. hihi~

LadyBird said...

cantiknye gambar ni kak..

akak ambik ek?

Bui Junaidi said...

LADY-kak bui culik dari gugel jer..hehe