Friday, December 16, 2011

Soalan Bodoh


pernah alami situasi macam ni tak..hehe

teringat pulak dekat filem Cinta Kolestrol
ala..babak Osman Kering tengah cuci kereta tu
boleh pulak dia kena tanya tengah cuci kereta ker..?
sekali dia jawab..tak,tengah cuci kapal terbang..kekeke..*_*

23 comments:

Anum said...

selalu soalan2 cm nie kena pada num

zaty said...

amboiii hunting elephant ye,nk masak sup ke apa..haha.nk bt mcmna org melayu terlebih ramah,dh tahu pn nk tny lagi. hehe :)

nazihan ali said...

hehe.. kb pun ingat gak cerita tu..hehhee..trasa nk tgk alek lak cinta kolestrol tu

deqla manjew said...

hahaha...mmg manusia ske tanye soklan bodoh camnih..da taw nk tanye lg...kan..kan..kdg2 xde mnde nk tanye tu yg tanye soklan cam tu...hihi

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

tah la kak..tp kdg2 terkeluar gak soklan bodoh ni.bila pk balik apasal aku tanya soklan bodoh cam2..haha

T.Tania said...

entri best ! 'hunting elephant' kekekeke ^^ blhla guna jwpan ni .. :p

ciK LyndaWawa said...

carik gajah rah supermarket?hahahaha

Eyda Dania said...

slalu....tp kdg2 eyda jwb ngn jawapan yg bodoh gk..haha..

Munnafendy said...

dia nak menegur tp xde modal...hurm jawab je la dgn pasrah...hehe

So Shy Lady said...

he..he saje nak bramah mesra. org kt kg mmng mcm tu kan klau nk start bbual ;D

IntaNBerliaN said...

soalan camni mmg dh biasa kan..

ajumohit said...

Kdg2 ia spontan keluar kan hihi

sha my heart said...

biasa la tu berbasa-basi orang Melayu. nak tengok sombong ke tak. ye la, jawapan telah disediakan,kalau tak jawab mmg sombong la.

cuma orang sekarang ni je rasa ianya soalan bodoh..

ops, bukan nak sangkal tapi nak bagitau apa tujuan orang kita tanya macam tu. hihi, jangan marah ye

sha my heart said...

biasa la tu berbasa-basi orang Melayu. nak tengok sombong ke tak. ye la, jawapan telah disediakan,kalau tak jawab mmg sombong la.

cuma orang sekarang ni je rasa ianya soalan bodoh..

ops, bukan nak sangkal tapi nak bagitau apa tujuan orang kita tanya macam tu. hihi, jangan marah ye

Wanie said...

soalan bodoh mintak pelempang ni..hehe

cikpuanhady said...

hahhaa..selalu gak kena tny gini..

nurul nadia nasir said...

selalu jugakk kene camnehh.geram je rase kan

AmirFX said...

Haha.. Nang ada juak jenis orang yang suka tanyak soklan cemya... Mun tgh stress buleh ilang kejap stress.. hahaa...

Nisa Greennnpanda said...

penah je kne soklan camtue..huhu~... tp camtue la kot care org nk mulekn p'bualan, hehe..

Catatan She aLai said...

hehehe..yelah,mesti slalu soalan ni ada? sampai jawapan kita pun dah hafal lam otak coz dah slalu sgt kena ngn soalan nie..kdg lucu gak bla d fiki~..HIHI

syiela said...

nak beramah mesra tapi otak x sempat pk mulut dah cakap.. wah hunting elephant kat pasaraya... joint.. hehehehe

shida'R said...

hehehe..bagus juga idea tu...tak lah tgh cuci kpal terbg ...heheee..

Azhafizah[フィザ] said...

memang selalu jumpe soalan macam ni..layan kan aje..^__^