Thursday, December 15, 2011

Mereka Yang Setia

nak tengok siapa paling setia mengomen di blog bui tak..?jom..
V
V
V
V



terima kasih yang tidak terhingga dekat korang semua yer
tak ada apa yang mampu bui beri sebagai balasan
cuma ucapan TERIMA KASIH diatas kesetiaan korang semua
semoga Allah membalas segala kebaikan korang

tetiba syahdu pulak rasa..huhu
sebab atas sokongan korang semua
blog bui tetap bernafas hingga ke hari ni..

24 comments:

deqla manjew said...

nk jadi setia jugak la...bole? hihi

IntaNBerliaN said...

sama2 :-)

Mira Adzlia said...

hehe...nk msuk dlm list jugak la...^_^

ajumohit said...

Hihi sama2 bui, ramainya follower bui, kalau masuk blog bui msti ramai bertandang huhu

eintan nurfuzie said...

ala...cik en xde..ehehhe

syiela said...

wah banyak pengomen setia... moga terus success

AmirFX said...

Kmk tempat kedua ehhss.. Haha.. Blog ktk best k baca...

Munnafendy said...

haha!

munnafendy keciiiiikkkk aje kat bawah sekali. xpelah yg pnting ada senarai..haha

sHi Ma said...

duniashima berada dalam carta.... (~_~)

So Shy Lady said...

setianya mrk.. ssl nk jadi kwn baik jg bleh ;D

Daddylicious said...

itu yg sebaiknya ...ucapan terimakaseh...:)

Anum said...

all the best sis ..

Redbloodsnow said...

wahhh...ramey eh pengomen tegar nya. mek mok jd juak lok eh :D

Azhafizah[フィザ] said...

macam kenal je yg 104 tu..sesame kak bui..blog best pasti dikunjungi >.<

Juan said...

Semoga lebih sukses lagi.:)

Cik Rose Cute said...

Thanks Bui....tak sangka pulak selalu jenguk sini hehehe...kita fren di alam maya Bui...

sha my heart said...

sama2 kasih.

eh, tak perasan pun selama ni sha dah banyak komen kat sini. hihi~

nurul nadia nasir said...

kehkeh timakasih kak bui !semoga lagi semangat menghupdate blog! :)

asyraf ahmad said...

alaaaa..tak termasuk lah
belom cukup setia neh...!
hehehe

to my blog - Acapsuur (>,<)

man said...

Tandanya penulisan Bui menarik perhatian..

Ahmad Syuxer said...

syuk ada disitu hehe..insyaAllah syuk akan terus setia..;)

LadyBird said...

lady xde :(
sedih2..
xnak komenla lepas ni..

hehehehehe..

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

alahai belum masuk carta setia lg ke...nak jugak...hehee

Wanie said...

wow, tersenarai jugak..hehe..sorry tau akak macam dah kurang datang sini..mood blogging hilang ke mane tah..huhu