Friday, December 9, 2011

Tak Sangka Aku Jugak Hebat

nak tau hebat apa..?
hebat sebab blogwalking dengan mata separa pejam
kekeke..demi korang yang setia bagi komen 
bui datang terjah korang balik

harapan nak blogwalking sampai pengsan malam ni
tapi,tak boleh lah..
sebelum bui pengsan depan komputer
baik bui pengsan atas tilam..lagi syioook

jadi itu saja untuk malam ni
bui nak masuk tidur,nak mimpi yang indah2..
nak mimpi bercinta dengan Hyun Bin boleh..???


zzzzzzzzzzzzzzzzz...*_*

16 comments:

Syuxer said...

selamat malam akak..semoga tido mimpi indah hehe

nurul nadia nasir said...

ngeh3 bykkan berehat kak buii jgn jadi mcm nadiaa niiee tgh demam niee hik3

ainnoraini said...

Selamat beradu... Mimpi yang indah-indah..

Cho Cho (bukan nama sebenar) said...

hehehe..tido depan laptop..sama lah kita sist :)

AmirFX said...

Ooo.. Sempat juak mengomen blog kmk.. Nasib sekda typing error... haha...

masz86 said...

Biasa benda tok berlaku dpn tv kak...
terit jak nak berjaga nangga tv...
ujung2nya tv nangga kt balik...
Hahahahah...

Miss Volvo said...

hahaha i biasa on9 1-2 jam je utk blog walking n baca bls komen n g mengomen kt blog yg rajin komen kt blog i. hmm mcm bputar2 i trgkn xpe la klu xfhm hirau je ye hihi

Munnafendy said...

wahh kakkkkkk kemain lagi ek nak mimpi yg kpop sesaje =)

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

mmg hebatlah kak bui...menyempatkn diri BW lagi...tq akak...:)

Cik Rose Cute said...

mimpi nak jumpa Hyun Bin...

ciK LyndaWawa said...

ya rabi...berangan kak tok eh....gus kitak dream kmk jak..hehehehehe=]

KizZ said...

Hihi,,Kiz pun tengah blogwalking sambil mata separa pejam ni...dah larut malam la katakan..

Azhafizah[フィザ] said...

akak memang hebat!ecece..nak mimpi hyun bin pulak dah..take your rest kak

LadyBird said...

tq kak bui..
rajin jln2 :)

shida'R said...

amboii sis smpai mcm tu skali..mmg hebakk la hehee :P

IntaNBerliaN said...

bw mata separa pejam..? hebat ni.. hihi