Friday, December 30, 2011

Budak Umur 5 Tahun Dan 4 Tahun Dah Boleh Bawak Kereta..?

saspen tak..hihihi
budak2 yang bui maksudkan tak lain tak bukan adalah anak2 bui
tengoklah gambar kat bawah ni..


abang bersama kereta hitam nya..


adik pulak bersama kereta kuning

gambar ni bui ambil masa kita orang pergi Giant Batu 10 hari tu
orang bukak permainan kereta ni betul2 dekat pintu masuk

budak2 bila tengok,confemlah terus tergoda kan
bui dan hubby terpaksalah turutkan ajer

bayaran nak main
Rm3 = 5 minit
Rm5 = 10 minit

mahalkan..dah tempat main tu kecik jer..huhu

9 comments:

eintan nurfuzie said...

zaman semakin bmaju...kan kan?

masz86 said...

mahal li jak.... biak mesti x puas main tok...

kasihredha said...

kereta mainan rupanya...tipah tertipu...hihi

Rai said...

hahaha..terkena..!

Cikpuan rara said...

hahahaahha sabo jelah.tajuk kemain.hehe

nazihan ali said...

heheh..saye tak pernh dpt naik bnda ni masa kecik2 dulu..jeleznya~~

AmirFX said...

Haha.. Patut sidak sedia tempat besar gik...

Nisa Greennnpanda said...

wah..bestnye.. msti Hannah jealous kalo tgk nie, hehe..

LadyBird said...

sblm tgk gmbr td.. ingtkan btl2 bw kerete yg besar tu.. hihihi..