Saturday, December 24, 2011

Ok,Sudah Bertukar

Koo Hye Sun..heroin Boys Over Flower
cantikkan..flawless giler..*_*
sajer letak buat penyeri entry (againnn..kekeke)
biarpun terasa sayang nak berpisah dengan SHOUTMIX tapi apakan daya..sebab bermula 2012 nanti kalau nak guna SHOUTMIX kena bayar pulak dah..huhu..

jadi dengan itu malam tadi bui dengan berat hati telah mendaftar dengan CBOX..biarpun cbox ni agak leceh,terpaksa jugak guna sebab tiada pilihan lain..(kalau pihak CBOX baca ni,confem dia org kecik ati..kekeke)

walau apapun cinta boleh dipupuk..hehe..cinta dengan cbox ler..

jadi korang semua,bermula hari ini sila tinggalkan jejak dekat CBOX yer..nak membebel dekat situ pun boleh sebab tu bui namakan cbox ni RUANG UNTUK MEMBEBEL..hehe

bui akan delete SHOUTMIX hari ni jugak nanti..kalau dah hilang,bermakna bui dah delete letewww..

harap maklum..sesiapa yang nak daftar CBOX..

15 comments:

Munnafendy said...

den duo2 xpakai kak... :p

Nisa Greennnpanda said...

mmg die lawa pun, jealous, hehe..
Lee Min Ho cuti eh ari nie,kak?

sy pun dh delete shoutmix..pki shoutcamp lak..

ajumohit said...

Wahh bui dah tukar dah ye. Aju lum tukar lagi lum sempat nk pilih yg mana ;)

AmirFX said...

Dah ilang shoutmix.. haha..

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

kak bui saya pun baru tukar semalam.tp xdelete lg shoutmix.saya guna ishoutbox.chatbox leceh sbb nama semua kena taip semula.

Miss Volvo said...

wawa cantik minah ni bila pjg rambut kan

aimie amalina said...

huuuuuuuu
maseh akak utk pemberitahuan ini
nmpaknye kene p remove gak lah
huhuhu

Daddylicious said...

dah buang dah shoutmix...

TK said...

TK pun dah tukar pakai cbox jugak.. walaupun tak best...

Cik Rose Cute said...

dah ramai yang tukar ya...

nur farahin binti sulaiman said...

ye ke nie?? kena delete??

Ahmad Syuxer said...

syuk pun nak cerai talak tiga dengan shoutmix..demand lebih hahahaha..

Azhafizah[フィザ] said...

welcome to cbox..rindu pada shoutmix =_='

sha my heart said...

sha pun kurang suka cbox tapi belajar menyukainya..

tapi rasa malas gile nak tinggalkan jejak pada cbox tu.. apa kata kita smua blogger buat surat pada cbox suruh upgrade mcm shoutmix spya tak payah nak taip lagi kat blog lain. hehe~ ada ke nak sokong?

SoLy SoLicious said...

cbox pun ok...