Monday, December 12, 2011

Serius..Aku Cemburu

kalau pagi tadi dah mulakan hari dengan senyuman..
tapi bila dah nak masuk tengah hari,muka ada banyak masam wooo

model sambilan gugel
"serius..bui cemburu la weiii.."

korang nak tahu bui cemburukan apa..?siapa..?kenapa..?

inilah sebabnya..

v
v
v
v
v


KHAIRUL FAHMI a.k.a APEX

kawan bui ni namanya Norzan
dia kerja dengan Majlis Sukan Negara,Bukit Jalil
(tu pasal dia leh jumpa Apex)

boleh lagi dia bagitau dekat bui jangan jeles
macam mana ler bui tak jeles..
hero pujaan malaya tu..(ye ker..?)

*_*

15 comments:

AmirFX said...

Yer ker? haha..

IntaNBerliaN said...

ingat ke jeles psl apa la tdi... hihi

miloais said...

photoshop le plak...
letak gambo bui kat sebelah apex tu!
ekekekeke

ye ke mamat ni hero pujaan malaya??? :o

kasihredha said...

ingatkan jeles kan apa le tadi
apek rupanya

Aweyn said...

apexx

Cik Rose Cute said...

hehehe...ingatkan jeles apa...masam betul muka budak comel tue..

Azhafizah[フィザ] said...

fiza tak cemburu pun..hero pujaan malaya ke tu?macam tak je..hehehe

Izan Ishak said...

oohhh...ingatkan bui jeles pasal apa tadi... apex rupanya...

Mya said...

alamak, jelesss jugeeeee

aiNa yaZiD said...

alololo.. comel je muka budak atas tu. lah, ingat kenapa la tadi bui jeles. Rupanya pasal apek ye.. heheheh.

iefa ujang said...

waaaaaa...nak jugak ! ! ! nk ambik gambar ngan khairul fahmi !!!

RiEsA said...

miahaha...gimiks je...

Jagalahati said...

HERO keeeee????
ahahahhaa

acap
to my blog - Acapsuur (>,<)

sha my heart said...

apex hebat jaga gawang gol.. jeles2. haha~

tapi sha prefer baddrol dan nazmi. haha~

LadyBird said...

wa...
print gambar ni.. buh dalam frame..
kenangan tuh..
biar kak bui bertambah jeles.. hehehehehe..