Friday, December 2, 2011

Biar Betul NUFFNANG Ni..Macam Tak Percaya..

serius bui macam tak percaya jer Nuffnang bagi banyak BE dekat blog bui
(takder lah banyak mana pun..kekekeke)


tapi kalau lebih dari 2 itu di kira banyak kan..*_*

apa2 pun BERBILION TERIMA KASIH kepada NUFFNANG

sebab tak putus2 bagi BE dekat blog bui

yang musykilnya dekat BUI TUTORIAL tu sampai 4 BE,apa kes..

bagilah banyak2 dekat blog INI BLOG BUI..
(tengok tak syukur2..adoyaiii)

barulah seronok lebih sikit..hehehe

nak tahu lagi pasal NUFFNANG tak..?


33 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

waaa. best la.. na jugak..

♛ Dea Arematt ♛ said...

jeles...mek xpenah ae... huhu...

Syahirah Suhaili said...

waa..untungla..hehe :D

kotak bulat said...

wah..byk nye... kb ad 1 BE je yang ngah jalan

Mya said...

amboi kak bui... tahniah ya =)

Munnafendy said...

ALHAMDULILLAH...byk2 buat entri n pomot kat blog tutorial tu =)

Cik Rose Cute said...

rezeki bui hihihi

ajumohit said...

Tahniah bui!!! Bestnya masyukk

nurul nadia nasir said...

wahh bestlah kak buii dpt be lagi ngeh3

Azhafizah[フィザ] said...

rezeki kak bui ni..meh nak sikit :p

Anum said...

untung la sis
tahniah

makdara TERdiva said...

mesti nuffnang slah bagi tu..asalnya dia nak bagi kat MDT..miahaha!

maszmadi said...

tahniah, seronoknyer dapat BE, insan terpilih jerk yg dapat nieh.. hehe

NUR FAHIMA ABDUL RAHMAN said...

na jugakkkkkkkkkkkk :D

zareliqa afiqa said...

Kak Bui, bagi Iqa 1 boleh? hehehe

miloais said...

bestnya....
iols punya ntah hapa kena
tak gerak2 dah dekat setahun :nangis:

diana said...

setiap kali dapat be kita kena bw,kan?? sebab tu dia bagi kat blog tutor.dia nak bui jalan guna blog tu pulak.lagi satu itu macam helah tau.
bila bui tak bw guna blog tutor tu sekejap je be tu jadi me.jadi bayaran nya ciput je.jadi kalau nak untung bui kena jalan guna blog tutor la lepas ni.

be maxis ada ..
be paling lumayan tu..

Dalila Hamid said...

wah... bestnya dpt byak BE... pernh dpt 1 ja :(

Citarasa Rinduan said...

ehhhhhhhhhhhhhhhh banyaknya.
tahniah bui..
nuff tamo kawan ngan ayu..
wawawawa

IntaNBerliaN said...

okla tu.. rezeki tu namanya.. hihii

Acik said...

nuff dah mula jatuh cinta ngan bui ... :)

LadyBird said...

tahniah akak :D..
lady dh lama x check yg lady punye..

AmirFX said...

Banyak ya.. Kmk kdg2 jak dapat 2 maksimum sebulan...

kasihredha said...

akak jarang check...dulu selalu gak check...tapi cuma belas2 ringgit je...hihi

Syuxer said...

perghhh..banyak gila tuh akak..jeles syuk dibuatnya hehe..syuk dapat satu je..tahniah untuk akak..rezeki untuk akak

Daddylicious said...

kemain nuff tu sayang dgn awak yer...:)

ainnoraini said...

Tahniah... Bertambah2 semangat a mcm ni...

Saya punya tak tau ape jdnya...

cikji said...

rejekiiiii

Ardini Humaira said...

seronoknya.. dni tak ado BE :'( sobsss

Suhaili Sarif said...

thanx ya singgah blog saya :)

waa congratz..banyaknyaa..hehe
bestkan cite gemersik kalbu
nnt kte bce buku die.hihi

Woofer Storm said...

banyak gila.share la dgn kita ni..hehe


Thniah ya^^

.::: Princess MOMOY :::. said...

tahniah. Tahniah

PandaBear said...

congrats~