Wednesday, December 28, 2011

Persiapan Anak-Anak Ke Sekolah

barang2 anak nak ke sekolah telah selesai dibeli
yang bui tukang bayar ajer

anak2 pilih sendiri beg dan kasut yang dia orang nak
budak2 zaman sekarang,kecik2 dah demand

dah taknak pilihan ibu bapa..huhu
so,tengoklah pilihan anak2 bui ni


abang peminat Ben 10
adik pulak peminat Princess
beg2 ni ader bling2 dekat gambar
ada roda lagi..balik rumah terus sorong2 beg roda tu
bui apa lagi,main2 nyanyi lagu AF
ala..lagu masa penyingkiran tu..kekeke


beg dan kasut..ok tak pilihan dia orang?


kasut nak yang serupa..saiz jer lain

selain ni bui ada jugak beli stokin dan singlet
alat2 tulis dan baju sekolah nanti beli masa pendaftaran
pendaftaran adalah pada 2 Januari 2012 (Isnin)
(masa tu,genap umur abang 6 tahun)

bui plan nak buat sambutan hari jadi dia nanti
insyaallah..*_*..nak jemput blogger2 semua datang,boleh..?

oh ya..banjir di sekolah bui semalam dah surut
padang sekolah yang dipenuhi air sudah kembali seperti biasa..
cuti tak jadi..uwaaaaa...

15 comments:

Nafisya Ismail said...

beli beg tarik ke tu? hehe

Fendy said...

wahh...dah persiapkan ank ke sekolah...good job

Rai said...

anak bujang saya pun suka ben10.. budak2 zaman sekarang dah tak suka pilihan mak bapak.. tu baru barang sekolah..belum pasangan lagi.. hehehe..


apa la yang dikomen ni..mengarut je..!

Aweyn said...

lahaii
teringat zaman2 nk p skola dulu..mesti mak bawak sy n adik bradik lain p beli brg2 skola.. ;')
rindunyaa

Pn. Sheila said...

Allhamdulillah... legakan bila persiapan dh beres... hehe... sy belum lg, mgu dpn baru leh settle baju skolah cz xde stok... haha

::NureeN:: said...

mesti bersemangat diaorg kan.. beg & kasut yg cantik lagi

Azhafizah[フィザ] said...

barang sekolah Fiza tak beli lagi =_='.Budak budak sekarang mmg dah pandai demand kak..kasik duit 50 sen tak lau katenya..hehehe

AmirFX said...

Waaaa.. Kmk dolok kak suka makei bag ninja turtle.. hihi...

zaty said...

alo comeyyy je kasut tu kecikk.nnti tak pakai dah kasut canneh.rindu zaman sekolah rendah :')

~ yus ~ said...

anak2 yus dah tak minat beg yang ada roda tu. Dulu masa masing2 tadika dan darjah 1 je. Lepas tu mereka sendiri tahu, beg tu lagi menyusahkan mereka, asyik tersangkut kat roda talinya...huhu.

shida'R said...

tarik nafas lega sis..shida je bz lg ngn keje..huhu

Nisa Greennnpanda said...

wah..comel je beg diorg, hehe...

IntaNBerliaN said...

mmg budak2 pempuan biasa sk princess kan..

Redbloodsnow said...

abg nya sama cam anak buah dillah. minat ben10. x da nak layan angry bird. tetap ben10 di hati :D

Che Rosliza Che Mat said...

aaa...cr pun dah beli...tak lama lagi nak bukak sekolah..