Thursday, October 6, 2011

Follower Ini Blog Bui Yang Ke 1000


syukurlah hari ni follower bui dah jejak 4 angka
dan follower yang 1000 tu pulak adalah blogger Jerman
adeh..adeh..macam mana nak cakap Jerman ni

apa2 pun terima kasih lah pada WS sebab sudi singgah dan follow
(bajet dia faham..hahaha)

kalau korang faham Jerman,sila singgah ke blog dia ni yer

sebenarnya bui cari follower bertuah yang ke 1022
kalau nak tahu kenapa,baca lah entry INI

24 comments:

ajumohit said...

wahh 1000 follower dah bui, byknya...aju tak smpi separuh tu pon lagi huhuhu

Cik Rose Cute said...

Tahniah Bui hihihi

Niena Pengembara Ilahi said...

fuyyo..org germen hehehehe.. TAHNIAHH !!




erk.. nnnti kan.. nina nk unfollow pastu follow balik hahahahahah..kejam x?

Yatie Awang said...

wah...tahniah, bahasa jerman ek, kena belajarlah nanti hehehe

Qaseh Qistina said...

wah...dah cecah 4 angka la ..best2...blaja bahasa german la nmpknya kak bui..hehe..tp mst dia tau english kan...=)

Anum said...

tahniah sis

wanie wonek said...

saya yang follower anda yang ke 985 :)

Bro ahmad said...

tahniah..mcm mana nak dapat follower jerman tu hmm

Anonymous said...

Kan Kitak suka Team Bola Jerman...ya lah sbb nya Follow..hi..hi..hiii

AmirFX said...

Dah sampei 1000 polower ehss.. Kmk lom gik.. Nway, banyak juak kawan kmk keja d Komag dolok...

Azhafizah[フィザ] said...

tahniah kak bui!hebat!..WS follow blog fiza gak..tp xphm la dlm blog die tu..huhu

Bui Junaidi said...

cik anon..kmk rs kmk tauk sapa ktk..siap ktk,kmk intei kelak..hahaha

abghani said...

aku yg ke brp agaknya

Acik said...

wowww bui, jeles nih!
tahniah! u go bui ... yeay yeay!

roha said...

peeerrrggghhhh!! terbaik lah Bui! tahniah atas pencapaian ni n saya akan mengikut jejak bui jgk :)

NM02 said...

caiyok la...

Muhammad Burn said...

Tahniah2... bg la tips sikit. hehe

Syuxer said...

tahniah..:)..sekarang dah penambahan 3 orang..insyaAllah akan terus bertambah dan bertambah..

sha my heart said...

Pergh, ada orang Jerman jadi follower. Cayalah Sis Bui. Hihi~

Tahniah ye, dah beribu follower.

Mya said...

congrats! dapat follower jerman mari hihi

ILA HonEyBuNNy said...

tahniah....

tu sekarang dah 1005 .....hehe

ILA HonEyBuNNy said...

tahniah....

tu sekarang dah 1005 .....hehe

ciK LyndaWawa said...

rami ada folowwer kitak..kalah kmk..1022 ya bday kitak ka?huhu

[sutera kasih] said...

woooowwww..tahniah kak bui..dh 1k ekkk..org jerman gik ya :P