Thursday, October 13, 2011

Aku Nak Masuk Dalam Cheese+Cheese Yui

rasa lawak pulak tajuk entry ni kan..hihihi..
dan sebab bui suka makan kek cis
sebut jer cis terus rasa nak join..
reason apakah ini..???

takderlah sebab tu..bui nak jadi bloglist Nusha a.k.a Yui..
eh..eh..sama nama dengan dia ni lah
ni pun Yui ..tapi dia lelaki
sebab bui nak berkawan dengan Yui dan 
menambahkan kawan2 di alam blogger ini..*_*


tepek header jer then it's done bebeh..
simpel mimpel kan..hehe
sesiapa yang join jugak cepat2 klik SINI

**november ni harap2 ada yang sudi beli cis kek untuk bui..**

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hehe,lom letak link,yui dah mai sni..

ngeh2..

meh2 ramah mesra..

pggl bui aje?? sis bui??mama bui??heheheh..

Bui Junaidi said...

wah..cepatnya..hehe
panggil jer dik bui..hahaha
takderlah..sis bui pun ok

SoLy SoLicious said...

boleh mkn ke cheese2 yui tu?hee..comel

Azhafizah[フィザ] said...

keju memang sedap...diet diet..hehe

LadyBird said...

cantiknye header die kak :D

Diary oF Mine said...

hehehe.... lebih kurg ja nama ngn kak bui...

budak penjara said...

ha..masuklah..heee

Mya said...

coklat cheeseeeee nyummmm! selamat bersegment kak bui =)

ciK LyndaWawa said...

kiut nA dodel di atas lk..