Tuesday, October 18, 2011

Video Budak Kena Langgar Di China

siapa lemah semangat jangan tengok video ini..


dimanakah agaknya peri kemanusiaan org2 sekeliling..?
hingga boleh buat tak tahu jer yang budak tu tengah dalam kesakitan

mesti dah ramai yang tahu kisah ni kan
malam tadi ada keluar berita di TV3

pagi tadi bui dengar dekat hot fm
ada seorang pemanggil tu kata yang undang2 di China
menyatakan bahawa sesiapa yang menolong mangsa kemalangan
dan sekiranya mangsa kemalangan itu meninggal dunia
orang yang menolong itu akan dijatuhkan hukuman

biar betulll..undang2 yang sangat pelik dan stupid..ooopsss
geram betul bila tengok video ini..
emo..emo..buat bui emo jer pagi2 selasa ni

18 comments:

IntaNBerliaN said...

MasyaAllah.... kesiannya budak tu.. kecik lagi dia tu!! geram betoi lah.. undang2 apa ntah macam tu!! pagi2 lagi dah buat saya geram!

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedih sy tgk ni..

geram pon ada..

undg2 cmtu?? cam bengong!!

siti kektus said...

Undang2 mcm tu pon wjud? Aish. Mcm2 la.

NM02 said...

sedih tgk keadaan budak tu

kotak bulat said...

gila.. kesian budk tu.. xde keperimanusiaan da ke?

Cik Rose Cute said...

Teruk undang2nya...Sampai begitu sekali menolong orang kena hukuman.....Bunuh jer perdana Menterinya...memang jahat!!!! See Dunia sekarang...

AmirFX said...

Sekda undang2 cemya asa kmk la.. Ya cuma alasan bagi sidak sikmok nolong orang dalam kesusahan jak... Geram nangga sidak yang sik berhati perut ya.. Ishh.. Kempang ada jak...

Yatie Awang said...

akak pun ada tengok semalam, memang kejam kalau betullah undang2 gitu

sedih tengok keadaan budak tu

Azhafizah[フィザ] said...

undang-undang ape camtu.sampai semua dah mati nanti ke?ishh..mengarut je!
kesian budak tu..ni wanita hari ini pun ade tunjuk kes ni kak bui

fazrulnoor said...

melampaunye dia bui :)

Anonymous said...

undang2 yg melampau n org yg melanggar lg melampau org yg x tlg sgt2 melampau...bdk kecik tu kn langgar 2 kali...mmg dsr keturunan sial la dia org nie...skt ati btl di btnye

Wanie said...

cite ni kecoh semalam kan..wanie tak berani nak tengok..huhuhu

teruk la undang2 macam ni..habis rakyat tak berani nak menolong..

aisya said...

x sanggup kmk mok nangga eh.. huhu

Acik said...

huhuhuuuu ...
takot acik nak tengok tuh! :(

[sutera kasih] said...

kejam kan :(

Fahmi Piruz said...

Ya Allah,siannya budak tuu.. :'(

LadyBird said...

takut nak tengok kak..
takut sedih..

Mya said...

xsanggup tgk!