Wednesday, October 5, 2011

Sudah Lega Sekarang

model sambilan gugel
fuhhh..lega rasanya lepas exam
terima kasih kepada yang telah mendoakan bui pagi tadi
semoga dengan berkat doa korang bui berjaya dalam exam ni

bagi yang nak tahu pagi tadi tu bui menduduki 
PEPERIKSAAN PERKHIDMATAN SUBJEK UTAMA BAGI KUMP SOKONGAN YANG SETARAF DENGAN KUMPULAN C DARI GRED 17 HINGGA GRED 26
(fuhhh..panjangkan tajuk exam..*_*)

sapa kerja gomen,taulah buku ni buku apa yer
dan ianya setebal 1022 muka surat..
setelah 2 minggu bertungkus lumus menelaah buku Perintah Am
(dalam pada tu sempat jugak berblogging..hehe)

akhirnya 40 soalan itu telah terjawab
entah lulus atau tidak kita tunggu 3 bulan dari sekarang

berdebar jugak ni..doakan bui lulus nanti yer
kalau lulus bui belanja korang ais krim..hihi

18 comments:

SoLy SoLicious said...

semoga ade khabar gembira ye :)

masz86 said...

good luck kak... insya-ALLAH... dah usaha... berdoa n tawakal jak...

Anonymous said...

Insya Allah....lulus.

TeAqArH said...

semoga result kakbui setimpal dgn usaha kakbui tu..lamenye x jenguk belog ni...sibuk melebih2 walaupun bru sebln kt u..^__^

sHi Ma said...

insyaALLAH kak bui pasti boleh...

Niena Pengembara Ilahi said...

InsyaAllah moga berjaya.. erk... nina xamik exam ni heheheheeheh

C i k P i p i T e m b a m said...

fuyoo .. mcm susah je.. hahaha.. mudah2an bui lulusss ye :)

Azhafizah[フィザ] said...

terlepas nak wish kat akak..ape2 pun fiza akan doakan akak ye..fiza apply gomen xberjawab lagi..hampa -_-'

abghani said...

lulus gaji naik..horey!!

Yumida said...

kwn mek pn ambik test ya di sibu...

dh lega ooo...

ciK LyndaWawa said...

semoga berjaya huhuhu..
dapat gaji leh cia kaktok...kitak cia kmk...

AmirFX said...

Gud luck kak...

alif haris said...

skrg tinggal byk2 doa supaya lulus .. nnt boleh naik pangkat ..hehe gdluck kak bui..

Ujie said...

ada usaha, ada jaya..insyaallah!

Cho Cho said...

waa Gud Luck..erm mek rasa lulus yaa...ktk dah mentelaah..:) okey la tu :)

Cik Rose Cute said...

Semoga ada khabar gembira Bui...

Syuxer said...

lamanya kena tunggu..tapi buku tuh memang tebal gila..

berbulu otak nak ingat ia hehe

Mya said...

tahniah selesai menjawab =)