Tuesday, October 4, 2011

Filem Terbaru Shah Rukh Khan


Tajuk Filem
KUACI-KUACI SEDAP HEY

bui tau tajuk jer..yang lain malas nak ambik tahu..*_*
akan ditayangkan di pawagan serata dunia pada malam ni saja
nak g tonton,sila bawa kuaci 3 bungkus

pesanan penaja : 
jangan sepahkan kulit kuaci dalam panggung
dan yang penting..jangan marah ea..gurau2 jer ni..haha

21 comments:

Idah said...

sekali tgk meluat...sekali tgk kesian pulak kat hero kesayangan SL ni...

diana said...

ni hero kegemaran saya ni..
saya marah ni..



hehheh

♛ Dea ♛ said...

cehhh..ingt mena2 tek..:P

Anum said...

boleh layan nie

Cik Rose Cute said...

Betul ke tajuknya tu bui..hihihi...yang perempuan tue...cam muka Shah Rukh Khan jer hihihi

Peminat Shah Rukh Khan nie...Cik hubby kita pun ada iras sikit muka dia....

Azhafizah[フィザ] said...

kak bui minat hindustan?jiwang neh..hehe

Anonymous said...

hehehehehe...klaka la pulak...








































































niena

yen(toka ziizokukuto) said...

hahahah,,,,,kesian dia diperlakukan sebegitu,,hahah

sHi Ma said...

hahaha, kelakar lak kak bui... KUACI-KUACI SEDAP HEY (",)

::NureeN:: said...

lama x mkn kuaci.. lepak2 dpn tv layan movie best tp x mau arr crita ni heheh ;p

Bro ahmad said...

hehee..nak tengok...tapi bukan musim hisdustan sekarang ni

ajumohit said...

Hehehe klaka la, tp hindustan moden ni seksi2 sgt, malu nk tgk

ct rahani said...

lawak la.. dulu2 minat gak tgk lakonan SRK nih..

hakamah hamyadi said...

hahahaha...ingatkn betul2...hahaha..nice editing...suka srk....macho je..hehe

Dhia BellamiZam said...

mti2 ingt ashwaria rai..bile tenung btol2 bru npk muke nye..haha

Sufia Mahzan said...

Bestlah tajuk filem ni..hehe

Ini Kisah Tia said...

hahaa .. ni musti takdo kijo ni . lawak sengal betul muka si ankel sarukan tu .. kehkehkehhh ..

Freaky said...

hahaha nak terberak tengok gambar ni. nak buat post pasal ni la

AmirFX said...

Hoho.. Lamak dah sik nangga cita industan gik... Last nangga cita 3 idiot...

Mya said...

kehkeh. tak sanggup mya nak g tengok hihi =p

ciK LyndaWawa said...

hahahahahaha...edit ka pa tok?huhuhu