Wednesday, October 12, 2011

Minta Ampun Dan Maaf

lepas publishkan entry WW tadi
bui keluar sebab ada hal
adik suruh pergi rumah..ader projek besar..hehe

baru jer balik ni..letih sangat2
mata pulak dah mengantuk tahap gaban
hujan pulak kat luar tu..
lagilah tergoda dekat tilam bui yang empuk itu

memang mintak maaf dan ampun banyak2 ni
tak sempat nak balas jejak korang
tak larat sangat...huhuhu

dan sekiranya,besok bui tak der blogwalking jugak
retinya internet kat sekolah masih sewel lah tu..*_*

dan sekarang masa untuk tidur..
nak mimpi indah2 malam ni..hehe
last but not least..cehhhh
terima kasih NUFFNANG sebab bagi 3 lagi BE pada bui
syukur..*_*

**nak buat entry ringkas tapi panjang jugak jadinya**

11 comments:

CIK PARO! said...

xxpe..pi la rehat..

IMANSHAH said...

ok selamat tido

♛ Dea ♛ said...

bila nk dpt be ni..huhu

Azhafizah[フィザ] said...

take your rest kak bui..congrate dapat BE lagi..

[sutera kasih] said...

rezeki masyukkkk ya kak bui heeh

sis92 said...

dah rehat puas2 nt gila blogging lagi ok :)

ecio da costa said...

SOU DO BRASIL, GOSTARIA DE PODER CONTAR COM SUA VISITA. O MEU BLOG TEM TRADUTOR E PODERA LER TODAS AS POSTAGENS. AH! ME ENSINI TAMBEM A TRADUZIR O SEU PARA QUE FIQUE MAIS FACIL NOS CORRESPONDER. VAI MEU LINK: http://blogecioane.blogspot.com/

ciK LyndaWawa said...

wah......leh belanja kmk tok..masuk h\gik..hehe

Acik said...

dapat lagi 3 be? wow, rezeki tu! tahniah! :)

sha my heart said...

Rileks.

Happy blogging je. Jangan stress2.

BE bertambah, yuhuu =)

AmirFX said...

Macam best jak projek ya... Hepi blogging..