Monday, October 10, 2011

Virus Datang Menyerang


salam semua..selamat hari isnin..
hari isnin mesti virus malas akan menyerang secara berleluasa kan
jadi hari ini bui antara yang terkena..hehe

sebab tu entry pagi ni agak malas jugak
lagipun mood hari kurang baik sikit
biasalah pompuan,kalau datang bulan..*_*

memang rasa malas sangat nak datang kerja hari ni
rasa nak baring jer atas katil sambil peluk guling
tapi tanggungjawab kenalah ditunaikan..huhuhu

sebelum tu bui nak bagitau untuk yang bertanya
negara apa yang bui teringin sangat nak pergi tu
jawapannya adalah negara..SWITZERLAND..

psttt...bui ada berita gumbira..petang nanti bui stori-mori k..*_*

19 comments:

iefa ujang said...

mmg mls giler . rsa lma je nk tggu hr sbtu . hr pling bhgia hr jumaat sbb hr trakhir g kls . ishhhhh3 . akak nk g switzerland jgn lpa ajak k . :D

Niena Pengembara Ilahi said...

ooO bendera jepun ea.. hehe.apa la berita yg gembira sgt tuuu

ajumohit said...

bui klu gi switz jgn lupe beli FM tau heheh..apa berita gembira tu?

ArulchelseA said...

nak g switz ek.. tp thn depan nak g london ni.. jom lah.. kih kih kih

Bui Junaidi said...

iefa..hari jumaat,mmg hari paling bahagia..hehe

niena..ha,ah..rs nk baring jer..

aju..kalaulah dpt pergi..mau habis 20k..mana nak dpt duit..pergi dlm mimpi jerlah..huhu

berita gumbira..?petang nnt bui stori k..*_*

IntaNBerliaN said...

hihi mmgkan.. dulu sy time kerja pun.. asal hari isnin je, mesti malas.. maklumlah.. baru lps cuti ujung minggu.. hihii

Cik Rose Cute said...

kajol gan shah rukh khan berlakon kat SWITZERLAND la Bui....yang gambar ada lembu tue...hihihihi...cerita tue best romantik giler...

SoLy SoLicious said...

bhye tu virus mls...teeheeee

Fruto do Espírito said...

Uma chuva de bençãos desça sobre sua casa!

  
_..._ ..._(... (  ...).._
  (_....__..._) _(.. (  ...)
  /(_...._)(_...._..._)\
 // / / / / | \ \ \ \
 / / / / | \ \  \
/ /  /  /  | \  \  \
♥ ♥    ♥  ♥ ♥   ♥    ♥ 
♥ ♥   ♥   ♥    ♥ ♥ ♥   ♥
♥   ♥   ♥  ♥   ♥ ♥
 ´´´, •♥♪♥♪♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•
´´´¢ /Λ\♥♪♥♥♪♥♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥•
´´¢ /.....\♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥•
´¢ / ๑۩ ๑_\♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•
¢/¨๑۩۞۩๑_\´♪♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥
¨▓¨.♪♥♥♪.▓♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•|||||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓¨★★★★★¨¨¨¨¨¨¨¨¨★★★★★|||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓¨★★★★★¨¨¨¨¨¨¨¨¨★★★★★|||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓••••••••••••••••••••
¨♥♥======♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
¨♥♥======♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

http://frutodoespirito9.blogspot.com/

***Lucy Araújo***

Acik said...

belum sempat bui gi switzerland, org sana dah dtg komen ... heheheee
apa mende komen kat atas tu bui?

Bro ahmad said...

best la kalau dapat pergi sana

Bui Junaidi said...

acik..tu la pasal..kak bui pun tak faham..haha

Qaseh Qistina said...

sy juga malas nih...so tired n sleepy @_@.

oh..switzerland rupanya..jom2 kita g..hihi =P

AmirFX said...

Ktk mesti nak nangga lembu d Switzerland nak?! haha..

Bui Junaidi said...

amir..x eh,lembu2 ya nk nangga kmk..hihi

PCL said...

wah, simboliknya nama awak Bui ?

Bui Junaidi said...

simbolik mcm mana tu PCL..hehe

shida'R said...

sama la kita sis..heheee..

sha my heart said...

ingatkan virus masuk lappy.
baru je nak caution tadi. hehe~