Thursday, October 27, 2011

Tak Sihat Lagi

selasa lepas bui ada cakap kesihatan agak ok kan
tapi malangnya malam tu bui terus sakit balik
dekat sekolah badan dah panas,sejuk,panas,sejuk..

balik jer dari kerja terus baring
baring tu memang tak bangun2 sampai pagi rabu
malam tu hubby tapaukan makanan,siap beli ubat lagi
tapi tak jamah langsung..tak larat aiii
badan memang panas,tekak sakit dan kepala berdenyut2...

pagi semalam memang tak larat nak bangun
apatah lagi nak datang kerja jadi
bui minta hubby hantarkan pegi klinik
doktor bagi mc semalam dan hari ni
(tengkiu dok,dok memang sporting..)

dan bui nak manfaatkan masa rehat ni puas2..*_*
esok dah kerja balik..harap2 besok dah sembuh sepenuhnya
(lama jugak tak sakit macam ni..huhuhu)

rindu nak BW..tapi bui tak larat
update ni pun ambik masa
pusing2 sudah keparak ku ini..chowww

**banyak benda nak cerita nanti..tunggu bui sihat ok..**

12 comments:

cucu umie said...

sabar yer kak bui..semoga cept sembuhnye.. incya-Allah..lagipun dah pi klinik and makan ubtkan..

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga akk cpt sihat ea..

Anum said...

take care sis
semoga cepat sembuh

Azhafizah[フィザ] said...

sabar ye kak..InsyaAllah tak lame lagi sehat la tu dan boleh kerja macam biase..banyakkan rehat ye kak..fiza doakan akak cepat sehat ye.aminn

Qaseh Qistina said...

jangan lupa makan ubat ye kakak..moga cepat sembuh =)

Cho Cho said...

semoga cepat semboh sist..rehat cukup2 :)

nurul nadia nasir said...

semoga cepat sembuh kak bui!makan ubat yerr jaga diri :)

nurul nadia nasir said...

semoga cepat sembuh kak bui!makan ubat yerr jaga diri :)

nurul nadia nasir said...

semoga cepat sembuh kak bui!makan ubat yerr jaga diri :)

masz86 said...

ooo... tedah... nang musim org demam tok...makan jak ubat kak... insya-Allah.. bait kelak...

diana said...

banyak kan berehat..
semoga cepat sembuh..;)

Mya said...

get well soon kak bui :)