Sunday, January 29, 2012

Lagu Yang Menjadi Juara AJL Ke 26

ngeee..ini hanya tekaan antara bui dan hubby jer..saja main2..gurau2 laki bini..hehe

korang pun mesti ada tekaan sendiri kan..mesti ada antara 12 lagu ni yang korang rasa akan menjadi juara
1. Kalau Berpacaran oleh Shohaimi Mior Hassan/Ana Raffali/Altimet
2. Karma oleh Faizal Tahir
3. Penakut oleh Yuna
4. Sedetik Lebih oleh Anuar Zain
5. Gadis Semasa oleh Yuna
6. Awan Nano oleh Hafiz
7. Cinta Muka Buku oleh Najwa Latif
8. Beribu Sesalan oleh Ning Baizura/Jaclyn Victor/Shila Amzah
9. Kekanda Adinda oleh Atilia & Monoloque
10. Wanita Seluruh Dunia oleh Projek Pistol
11. Sungai Lui oleh Aizat
12. Kisah Hati oleh Alyah

bagi bui pulak..bui pilih AWAN NANO oleh HAFIZ..bui pilih lagu ni bukanlah sebab Hafiz tu orang Sarawak macam bui tapi sebab lagu tu memang best apa..cuba korang hayati lirik lagu Awan Nano ni..memang ohsem..
Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan
Awan..Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri

Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu

Begitulah awan nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihnya..Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua

Awan kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Lihat diriku ini
Yang sesekali pernah kau bagaikan awan
Sehingga tak mungkin terlupa
Berikan belas sedari dulu

Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Sehingga kau katakan
Akulah awan itu yang kau rindu

Akulah awanmu yang sedia
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu
Akulah awanmu yang sering kau rindu
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

dan tekaan hubby bui pulak BERIBU SESALAN oleh NING,SHEILA,JACKLYN

keputusan nya kita tengok sama2 dalam 2 jam lepas ni nanti..

ok,dah nak siap sedia depan tv ni...*_*

UPDATE...

yesssssssssssssssss.....dan alhamdulillah,lagu yang bui jangka menang akhirnya telah menjadi Lagu Terbaik AJL ke 26....seronok sangat..*_*

tahniah Hafiz sebab telah menjadikan Awan Nano juara lagu yang ke 26..dan tahniah jugak sebab menang Vokal Terbaik...u deserve it bebeh..*_*

15 comments:

kasihredha said...

akak pula tak pandai nak teka

faizfakhirin said...

rasanya cm xder yg menang..sbb juri ckp, semua tu tersilap list...hahahhaa

Masz Sidek said...

lagu nak bertanding dlm ajl tok semuanya best2 kak..

kmk rasa antara seribu sesalan, sedetik lebih atau awan nano... antara 3 lagu tok lah menang..

fieda said...

bui..kita teka beribu sesalan..hehehe
tp mmg awan nano tu best jgk...

Azhafizah[フィザ] said...

fiza tak de sape sape nak teka..semua hebat..hehe

ajumohit said...

beribu sesalan!!! hehehhe sayu jek lagu tu

kasihredha said...

tahniah bui...betui2

fieda said...

terer la BUi teka btul..hehehe

shida'R said...

tahniahhh tekaan sis hebatt trus awan nano tplih jd juara hehee :)

Cik Yatt said...

hebatnye sis teke..wewitt.

deqla manjew said...

semlm sy teka awan nano gak, x sgka betol kan bui. haha...tp mmg layak AWAN NANO muncul juara, tgk je la lirik lagu tu.. huhu

amiey lee said...

wahh pandai tul teka..tapi memang hafis terbaikkk

zahidahwahid said...

kmk nak nangga performance faizal tahir jak malam tadik, tapi sik sempat....cek2 persembahan terbaik alyah, ya pun sik sempat tangga....tapi kmk teka hafiz menang lepas nya dapat vokal terbaik....pakai sik? hehehe

::NureeN:: said...

tak tgk pon semlm kami g shopping.. ramei blogger crita pasal ni :)

Cik Rose Cute said...

HEHEHE...MEMANG AWAN NANO MENANG...LAGUNYA CUKUP PUITIS...CIPTAAN M.NASIR...