Wednesday, January 18, 2012

Wordless Wednesday # 16

terpikat pulak dengan dia ni..cute kan..*_*





kenal tak??

semalam memang tak BW langsung sebab tak sihat sangat
tapi alhamdulillah,demam bui ni tak lama
cuma semalam tu jer rasa lemah semacam
tapi hari ni dah ok balik...

jap lagi bui balas jejak korang semua ok..


21 comments:

Masz Sidek said...

pelakon taiwan ya nak kak... nak belakon dlm meteor garden nak...

Pn. Sheila said...

comey... :-)

Munnafendy said...

sapa ni kak bui? =.=*

Fathiah Hamim said...

putih melepakk. hehe

alhamdulillah dah sembuhh :D

Niena Sofea said...

niena tag sis kt sni .. =)

http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/ga-pertama-sicantik-siezuka.html

fieda said...

tak knl la BUi...

Kancil 8349 said...

wah...ndak kahwin dengan orang artis

ajumohit said...

comelnya dia, mmg suke tgk pelakon2 comel kan, baru semangat nk follow citer dia

Aishah Jahirah said...

cute....:)
kak sekarang ni panas la....ramai yg xsedap badan...moga kak bui sihat spt biasa...:)

Izan Ishak said...

alahai... comelnya dia!

alahamdulillah... dah sihat pun bui ye...

miloais milo said...

barbie hsu (xu)
meteor garden

IntaNBerliaN said...

cantiknya dia.. muka licin je...

ciK LyndaWawa said...

jejak kmk juak...hehe

Azhafizah[フィザ] said...

tak kenal lah pulak..sape ni ek?

Cik Rose Cute said...

memang comel dan cantik hihihi

Cikgu Ma said...

salam kenal puan bui...

errm, memang cute...berangan jugak nak cute cmni..tapi kang ramai peminat susah plak...hehe

aiNa yaZiD said...

wow~! cantek... :) :)

shida'R said...

hehee..yg comei2 sume suke sis bui ^_^

Bui Junaidi said...

FIZA-NI PELAKON TAIWAN BARBIE HSU..DIA NI HEROIN DLM DRAMA METEOR GARDEN..

MILO AIS-AMBOIII,TAU YER,NI MESTI DH TENGOK KAN..

LadyBird said...

ya Alalh... sweetnya...

zahidahwahid said...

at first glance i know she is....meteor garden..rindunya nak tangga meteor garden gik....