Thursday, January 26, 2012

Nak Cepat Di Pinang..?


yang dh kawen,jgn baca..hihihi..takderlah,semua boleh baca ni..*_*..manalah tau,nk bagitau kat kengkawan yg belum lagi sampai seru tu..kot2 bila die amalkan petua ni,tup2..ada org dtg meminang..

k,ni petuanya..rajin2 amalkan yer..insyaallah,manalah tau jodoh dtg dlm masa terdekat ni..

taaaaadaaaaaaaaa....meh rabbit gojes bagi tau..

V
V
V
V
V
Petua Cepat Dipinang (Ringan Jodoh)

Hendaklah dibacakan Surah Yusuf pada sebekas air yang bersih sebanyak 3x pada malam Jumaat. Air itu hendaklah dimandikan tiga pagi berturut-turut dan diminum 7x setiap hari selama 3 hari berturut-turut.
simple kan petuanya..tapi suka bui nak ingatkan..kita hanya mampu berusaha,tapi Allah yg menentukan semuanya k..

lately ni mood nak berblog agak menurun..biasalah macam tu kan..*_*..korang pun mesti pernah alami perasaan macam ni..

7 comments:

ciK LyndaWawa said...

ok kak..makseh..hehehehehehe=]

IntaNBerliaN said...

bagus ni untuk diamalkan oleh mereka yg blm kawen ;-)

a'aa sy pun slalu mood nak berblog tu hilang.. biasa jd lps cuti panjanglah..hihii

azeelia azman said...

wahhh pernah jgk tbaca pasal neh. hehe.

AmirFX said...

Makseh.. Kelak kmk amalkan... :D

Azhafizah[フィザ] said...

thanks kak share ^__^

LadyBird said...

ok kak :D... nanti akan dipraktikkan :D

Cik Rose Cute said...

PETUA YANG SANGAT2 MENARIK...YANG BUJANG BOLEH LA CUBA NANTI...