Saturday, January 7, 2012

Siapa Ada Tanda Ini Dekat Tangan


siapa yang ada tanda macam ni dekat tangan,sah memang sah lah korang kaki on9..hehe..bui pun ada..dah hari2 on9..kalau tak on9 pun buat kerja kan guna komputer..

bui ni pelik sikit,walaupun guna netbook tetap jugak nak pakai mouse..bila tak pakai mouse segala kerja jadi lambat macam sihput..

tapi tak perlu risaulah,tanda ni hanya sekadar tanda..bukan satu penyakit pun..kan..kan..*_*
**rasa2 nya dalam tahun ni bui dapat buat 1 entry jer dalam sehari..huhu..nak buat macam mana,komitmen semakin bertambah..**

17 comments:

Cik Rose Cute said...

Kita tak ada hihihi

IntaNBerliaN said...

sy slh sorg yg ada tanda ni... hihihiii

diana said...

macam tak de..mungkin sebab lemak berkumpul kat situ..heheheh

Azhafizah[フィザ] said...

apsal fiza xde lak ek padahal hadap lappy je guna mouse.kalau tak gune mouse rase tak best buat keje..tapi xde lak timbul tanda tu..tak memenuhi terma dan syarat kot :p

kasihredha said...

akak tak de tanda kat situ tapi ada diibu jari kanan...itu sebab pekerjaan akak bukan sebab BW..hihi

LadyBird said...

yes.. lady xdo.. :D..

akak bahaya jugak kalau asyik gune pc jerk.. nanti sakit saraf..

bahaya..

Pn. Sheila said...

hehehe... . sy pun ada... itu tanda org keje ngn komp n latop...

AmirFX said...

Boleh kenak sindrom karpal tunnel... Urat di tapak tangan ktk mengembang... Kmk ada juak bekas kedak ya...

Izan Ishak said...

izan pun sama cam bui jugak. guna netbook tapi masih suka guna mouse... kalau tak pelik rasanya...

takpe bui... kerjaya mesti diutamakan kan...

alif haris said...

a'a sy pn ada .. hihi .. baru perasan :p

Nisa Greennnpanda said...

sy nk ngaku... yg sy pun ade tnda tue gak, hehe..

alamak, sy nie internet addicted le.. huhu~.. T_T

ciK LyndaWawa said...

berwajah baru blog kitak ea..hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

Assalamualaikum.. wah, lma xsinggah sni, bkan apa bzi... ehhhh dh berwajah baru.. nice :D

masz said...

hehehehe... belum ada gik kak... sik lamak ada kali... tok pun dah stat hari2 ngadap pc....
Pat mouse ya mena kata ktk.... singkol jadi mun x da mouse... dah terbiasa pakay ya....

Dinar said...

salam bui, baru perasan sy pun ada tanda ni...tapi tk apa2 kan?

zaffira said...

kak Bui,

Mmg sah la kan akak slalu ngadap PC...hehe..sy takde pun.. ;)

Emm...kena jaga2 jugak dengan tanda tu, takut kena sakit saraf..nnt kna operate tau!

zahidahwahid said...

kmk sik ada tapi jari kmk rasa cacat jak coz tiap2 hari pegang mouse...huhuhu