Sunday, January 1, 2012

Bunga Ros Yang Berwarna Warni

entry pertama untuk tahun 2012 ni bui mulakan dengan entry pasal bunga ros

motif >>> semoga kehidupan kita semua berwarna warni dan harum seperti bunga ros ini


selama ni bui tak tau pun bunga ros ada yang kalerful..mesti korang pun tak pernah tengok kan..meh sini kita lihat keindahan ciptaan Allah..

tapi bunga ros bukanlah bunga kegemaran bui..bui lebih suka dengan bunga Tulip


kebun bunga tulip belakang rumah bui
(sila jangan percaya..hihihi)

7 comments:

masz said...

Bunga bena kak ya kak??? kedak bunga palsu jak...

***mok kmk g umah ktk kak... mun ada kebun bunga tulip.... heheheheheh***

alif haris said...

selamat tahun baru kak bui ..
semoga 2012 ini lebih berwarna warni daripada warni warni bunga ros ni ya hehe

Daddylicious said...

eh betul ke bunga rose tu....

Izan Ishak said...

cantiknya ros berwarna warni tu bui...

bunga tulip lagi suka... tp takde kat sini kan...

ciK LyndaWawa said...

selamat tahun baru kak..
ok..tambah sorang gik askar.
hohoho

harrazdani said...

selamat tahun baru bui...semoga apa yang dirancang akan bui dan family capai utk tahun 2012..semoga sihat selalu..amin

AmirFX said...

Macam bunga plestik jak upanya.. Belakang rumah kmk ada bunga kecobong... haha..