Sunday, January 29, 2012

Inilah Rumah Impianku


kalau dapat duduk dalam rumah yang macam ni kan best..aman dan damai jer..tapi ada ker tempat tinggal sebegini di alam realiti..?

petang2 boleh duduk sembang dengan hubby dekat kerusi tu ambil hirup udara segar..anak2 pulak main basikal atau pun main speedboat kawalan jauh dekat tasik tu

tasik tu pulak bui nak pelihara itik2..sekor jantan,sekor betina..lepas tu dia orang akan ada anak..wah,mesti seronok tengok dia orang berenang2,berkejar-kejaran dalam tasik

uishhh..seronok dan bahagia dalam hati bila membayangkan keindahan itu..*_*..
TO ACCOMPLISH GREAT THINGS,WE MUST NOT ONLY ACT,BUT ALSO DREAM,NOT ONLY PLAN BUT ALSO BELIEVE

12 comments:

fieda said...

uii..teringin jgk la nak umah gitu...mmg tenang jer rasa..

LadyBird said...

imaginasi akak mcm dalam cerite klasik zaman2 dulu.. indah..

zareliqa afiqa said...

Kalau dapat umah nie...mmg sebulan dok dalam uma jek.>.<

ajumohit said...

Tenangnya Rumah mcm ni kan bui, Aju mmg suke memancing, klu mcm ni hari2 mancing pon xpe... ;)

IntaNBerliaN said...

SY PUN SUKA BERANGAN..hihii.. berangani ni kdg2 mampu buat kita utk lbh berusaha dgn harapn angan2 akn jd kenyattaan :-)

AmirFX said...

Kacak rumah ya.. Kat ctok ada kmk jumpa umah cemya.. Area stadium sia.. Serius nang best mun ada kawasan rumah kedak ya...

Azhafizah[フィザ] said...

boleh je kak kalau mahu..kena sediakan tanah secukupnya lah baru leh buat umah dengan tasi dan taman tu..^__^

Aishah Jahirah said...

mestilah ada kak...duit ada segalanya jadi...hehee..saya pun kdg2 suka berangan umah impian saya.moga kesampaian angan2 kita..:)

[sutera kasih] said...

sik mustahil...mun usaha, konfem tertunai impian ktk kak :)

LadyBird said...

Kak Bui, ape maksud amir tu kak? x paham lgsg.. :P hihihi..

Cik Rose Cute said...

MEMANG CANTIK LA....TENANG JER..SUASANA...INDAH PEMANDANGAN...DAN SEJUK MATA MEMANDANG....

Munnafendy said...

boleh je nak jadikan realiti kak...kumpul duit..beli tanah...bina rumah...buat tasik...heheh

ckp senang la...hahahaha