Saturday, January 21, 2012

BE Pertama Untuk Tahun 2012



bahan bukti

alhamdulillah..setelah BE yang lain telah menjadi ME,akhirnya blog bui dapat satu BE lagi..kiranya ini BE yang pertama untuk tahun 2012..syukur..

tapi yang tak bestnya BE tu adalah di blog BUI TUTORIAL..kalau dekat blog tu,income mesti ciput..mana tak ciput nya sebab blog tu jarang sangat bui update..

walaubagaimana ciput sekali pun,rezeki jugak tu..terima kasih yer Encik NUFFNANG sebab ingat lagi nak bagi BE dekat bui..hehe..lepas ni bagilah pulak dekat blog INI BLOG BUI yer..(bajet pihak nuffnang baca blog bui letew..)

rajin2lah singgah di blog BUI TUTORIAL yer..ada lagu Korea lagi..best lagu tu..Star Light Tears dari drama Boys Over Flower..layan..*_*

11 comments:

ajumohit said...

tahniah bui, blog aju dah 2 bulan xde BE...

Piweet said...

Bestnya Bui dpat BE....Bl piweet nk dpt ni....hurmmm...je bagi tips skit bui...hehehe

AmirFX said...

Rezki ktk Kak.. Kmk lom pernah gik ngecheck berapa nuffnang kmk dah.. Mok gik ciput juak...

Nisa Greennnpanda said...

wah..congrats Kak Bui dpt BE..

sy xde dh BE, hehe.. XP

Nur Zulaikha said...

wahhh..bestnye dpt B.E..blh le blanja kite kak..hehe

LadyBird said...

Alhamdulillah, rezeki tu kak bui..

Dinar said...

tahniah bui...moga terus berjaya...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

tahniah..
lely sume BE dh majuk jd ME..
huhuhuh.. ;-((

shida'R said...

tahniah sis..shida msih mngu je nih heee...

cikji said...

rejekiiiii :)

Cik Rose Cute said...

rezeki bui hihihi