Wednesday, March 14, 2012

Wordless Wednesday # 20

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


yang paling kanan sekali tu (baju belang2) adalah arwah Aimi Jarr atau nama sebenar Datuk Omar Puteh..Allahyarham meninggal dunia tahun lepas dalam bulan Mei kalau tak silap..AL-FATIHAH kepada Allahyarham..

sempat jugaklah hubby dan anak2 mengabadikan kenangan bersama Allahyarham..

selain tu yang bestnya dapat berdiri sebelah jutawan filem Datuk Yusuf Haslam..kot2 manalah tau boleh kena tempias sikit ke'jutawan'an nya itu..kekeke

oh,ya..Datuk Yusuf Haslam ada offer hubby bui jadik hero dalam filem terbaru..RODA-RODA KERETA KUDA..heroinnya pulak ofkos lah bui...hahahaha..angan2 mat jenin..sila jangan percaya..*_*

20 comments:

ciksukaberangan said...

Haha. Dah hampir2 nak percaya da cite tu. adoyai. moga Allah merahmati arwah

Masz Sidek said...

hehehe... kmk pun mok juak jadi pelakon kak... heheheh... jadi pelakon pembantu pun jadilah... ;P

p/s : kat sini ktk bergamba tok kak??

Anum said...

ada la kenangan kan sis

Munnafendy said...

fuh fuh fuh semoga berkat jutawan tu melekat =D

fieda said...

uii..bersama sama dgn org glamer la...

Rai said...

insya allah..tak dapat banyak dapat sikit tempias jutawan pun jadi lah kan..hehehe..

sHi Ma said...

Lama tak singgah sini.. xada masa... blog kak bui pun dah tukar warna, sgt tenang.. suka2...

alamak dpat offer berlakon ke? heheehhe...

ciK LyndaWawa said...

alfatihah untuk nya.....

ajumohit said...

Hahahah lawaklah bui ni, kalau citer Korea ok kot hihihi

LadyBird said...

salam kak bui.. besarnye datuk yusuf aslam.. :D..

akak, akak tukar template br ek.. ceria..

daya said...

haha. pun boleh la bui jadi heroin. laku cerita tu ! :)

kasihredha said...

kat mana ni Bui..?

Azhafizah[フィザ] said...

nak tengok lah cerita roda roda kereta kuda.hehehe..

Bui Junaidi said...

DEKAT KEDAI SEVEN ON SEVEN RAH MATANG YA JAK
SIDAK TEK SINGGAH MAKAN SIA
KEBETULAN KMK OG MAKAN SIA JUAK
ALULAH AMBIK GMBR..ARTIS TEK BAH

Bui Junaidi said...

HA,AH..SHIMA DAH BUANG BATU DGN KAK BUI..HUHU..SEDEYYY

Bui Junaidi said...

WAALAIKUMUSSALAM LADY
MMG BESAR DAN TINGGI..HENSEM JUGAK..HEHE

TUKAR LAGI,KAK BUI JENIS CEPAT JEMU

Bui Junaidi said...

DEKAT KEDAI MAKAN 'SEVEN ON SEVEN'
DIA ORG DTG KUCHING ADA PROGRAM DGN RTM MASA TU
SINGGAH MAKAN DEKAT SITU
KEBETULAN KAMI PUN ADA DEKAT SANA,SO TERUSLAH AMBIK GMBR

BUKAN SLL DPT JUMPA ARTIS..HEHE

IntaNBerliaN said...

ooo kak bui dpt jupe retis.. :-)

Cik Rose Cute said...

bestnya bergambar gan datok yusuf haslam hihihi

shida'R said...

untungla sis dpt jmpa retis veteran hehee ^_^