Friday, March 30, 2012

Aurat Seorang Wanita

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

klik untuk tumbesaran gambar

bukan berniat hendak memalukan tetapi,sekadar mengingatkan diri sendiri dan korang semua..janganlah sampai jadi macam tu yer..

15 comments:

Anum said...

insyaallah

Masz Sidek said...

insya-Allah sik kak...
mintak dijauh...

:: Mrs.Eady :: said...

Allahuakbar!!

ajumohit said...

Malunya tengok, yang buat tu tak pulak rasa Malu ye

Nazayiena said...

TQ Bui menginggatkan,kadang2 ikut gilak fesyen spi bertudung pun tp tetap terbuka...

Munnafendy said...

AIK???????
laa tak kan la tak perasan...aduiiii rosak2...

miloais milo said...

lagi satu - pakai tudung then pakai legging...
tak paham iols....

sHi Ma said...

Ntah lah kak bui,kadang2 pelik tgk org berfesyen ni..

Aishah Jahirah said...

kdg2 diri alpa bila berfesyen ni..huhuu blh pn komen

Cik Rose Cute said...

Memang terukkan orang berfesyen sekarang...Tak boleh nak salahkan wanita...Salahkan yg reka cipta pakaian wanita muslim nie....hihihi

Azhafizah[フィザ] said...

sama samalah ke arah yang lebih baik.insyaAllah

sha my heart said...

hahaha, gilak pakai macam tu

Masya said...

nauzubillah.. berpada8 ingat pada diri sendiri jugak....

MamaEma said...

bila diterangi dgn cahaya matahari..nampaklah kedalamannya..

wan nurul hezrina said...

tepuk kepala kejap.huhu..tulah dowgnie...yang jarang2 dipakainya.huhu