Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday # 21 (Tulen Bang...)

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿





ni jari jemari Athirah..
cuba korang teka yang mana satu emas tulen..

29 comments:

Anum said...

ok anum teka gelang dia sis

Ahmad Syuxer said...

semua emas tulen kot hehe..

are_lin@yu said...

yg tgh tu tulen ker..hehe

Masz Sidek said...

beli kat serikin kak kak... hehehe ;P
kmk tok sik pande gilak nak membezakan ni tulen ni sik... ;P
tp kmk rasa cincin nak tangan bergelang ya... ya cincin tulen...

Mama Ema said...

akak takut pakai ema tulen atau tak tulen sekarang ni...rela kosong je dijari atau tangan

kasihredha said...

tak dapat nak teka
tak tauu

ajumohit said...

wow cantik sangat, sukelah anak dara ni dpt brg kemas untuk raya ni

Diana @ bilakukatacinta said...

hai bui...followed u..

igtkan nak iklan brg kemas td...hehe..
tak tahu nak teka mana tulen lah...rasa2nya yg cincin tu kot

LadyBird said...

cantiknye cincin..

miloais milo said...

comel jari2nya....

beb - iols tak reti nak bezakan...
nampak macam sama aje

IntaNBerliaN said...

alaaa xreti nak meneka dlm gambo.. kalu dpn2 tu reti jugak..kikii

btw, putih melepak tgn ;-)

[sutera kasih] said...

sik kmk pandey beza nok ney tulen nok ney pelesu hehe

Bui Junaidi said...

YES..ANUM BETUL
GELANG TU JER EMAS TULEN

Bui Junaidi said...

TETTTT..SALAH
GELANG JER TULEN BANGGGG

Bui Junaidi said...

YG TGH..?
MAKSUD ARE LIN CINCIN TU KAN
YG TU PALSU DIK..HEHE

Bui Junaidi said...

CINCIN YA NANG KMK BELI DI SERIKIN MASZ
NGAK RM2 JAK SIGEK..KACAK OWH,MCM EMAS BENAR

Bui Junaidi said...

BUI PUN SAMA
SEKARANG PAKAI SILVER JER
EMAS BUI AKAN PAKAI BILA ADA KENDURI KENDARA JER
(NAK SOW OP LETEWW..HAHAHA)

Bui Junaidi said...

MEH BUI BAGITAU YER
GELANG TU EMAS TULEN
CINCIN TU PULAK PALSU
RM2 JER SATU..*_*

Bui Junaidi said...

HEHE..BOLEHLAH BERAYA SAKAN KAN
TAPI AJU,CINCIN TU DH TAK BOLEH PAKAI LAGI
KALER DH FADED,ATHIRAH BAWAK MANDI
DH NAMA NYA PALSU KAN

Bui Junaidi said...

TERIMA KASIH FOLLOW BLOG BUI

IKLAN EMAS PALSU JER..HAHAHA
GELANG JER YG TULEN

Bui Junaidi said...

MMG CANTIK TP PALSU DEAR..

Bui Junaidi said...

COMEL MCM ORGNYA..HAHAHA

MMG NAMPAK SAMA,TP BILA DH LAMA2 BARU NAMPAK KEPALSUAN CINCIN TU

AmirFX said...

Samalah ngn suterakasih.. Duak2 nampak asli jak...

Cik Yatt said...

blah kiri kot yg tulen..tol tak? hehe

Izan Ishak said...

izan pun sama.... mmg tak reti langsung bezakan emas yg tulen atau tiruan... hehe

Cik Rose Cute said...

dua-dua cantik hihihi lagipun emas sekarang mahal...

Nazayiena said...

mun dipegang boleh kali tauk nie emas tulen ngan palsu,kiut jak tgn si Athirah ya make gelang ngan cincin ya....

fieda said...

nmpk mcm semua tulen..

Azhafizah[フィザ] said...

Tak dapat nak teka lah kak bui..kene tengok sign kat bawah cincin n gelang tu..hehehe..dah baca komen kat atas dah tahu dah ^^