Tuesday, March 13, 2012

Di Syurga Lah Tempat Mu

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

kini senyuman itu hanya tinggal kenangan


PASIR GUDANG: Rangka manusia yang ditemui rentung di ladang kelapa sawit Nusa Damai, di sini sejak Khamis lalu disahkan sebagai kanak-kanak berusia lima tahun, Nurul Nadirah Abdullah yang dilaporkan hilang dari rumahnya di Flat Seri Delima, Bandar Seri Alam, sejak 12 hari lalu.


Perkara itu disahkan Ketua Polis Daerah Seri Alam, Superintendan Roslan Zainuddin selepas ujian DNA dijalankan.


SUMBER

sedih betul bila dengar kisah adik Dirang ni..kejam betul orang yang membunuh dia kan..tiada peri kemanusiaan langsung..memang berhati binatang lah..

tergamak dia melakukan perbuatan yang sangat kejam itu terhadap adik kecil yang sangat comel ini..sampai nya hati..iskkk..emosi bui awal2 pagi macam ni..

tak dapat nak bayangkan bagaimana lah perasaan ahli keluarga mangsa lebih2 lagi ibu arwah..

ALFATIHAH BUAT MU DIK..SYURGA LAH TEMPATMU..sobs..sobs..

17 comments:

[sutera kasih] said...

kmk pun tekejut dgr berita pasal adik tok kak..kejam pembunuh ya skda ahti perut.

::NureeN:: said...

kejam betol kan..
skrg ni mcm2 jd, kena lebih perhatian utk anak2..

LIA AZMAN said...

alfatihah :))

Masz Sidek said...

al-fatihah...
sian ngan miak tok kak...
sedih mek dengar kisahnya...
kempang ati daknya molah nya macam ya...

! Shealai Diaries ! said...

kesian...alfatihah..amin

cikji said...

al fatihah untuk dia.
semoga pesalah diberi hukuman setimpal

Munnafendy said...

mmg kejam....sbb dendam ape pun sanggup buat..

shida'R said...

alfatihah bt arwah,
kejam manusia skg..huhu sifat dh mcm binatang!

IntaNBerliaN said...

TU LAH KAK BUI.. SAMPAI HATIKAN.. XTAU CAMNE NAK CKP ORG YG SGGUP BUAT CAMNI..

Aishah Jahirah said...

al-Fatihah...mereka itu bukan manusia,sgt zalim..

ajumohit said...

Semoga yang buat tu Akan terima balasannya, syurga tempatmu dirang

So Shy Lady (SSL) said...

Ya Allah... kita yg mmbc ni pon hancur luluh hati..apatah lg si ibu arwah. moga dia tabah dgn ujian Allah ini


mari kita doa agar pmbunuh kjam itu trima hukuman yg stimpal

kasihredha said...

jahatnya org tu yek
sangguh membunuh anak kecil mcm ni

Al fatihah

Cik Kay Jue said...

manusia sekarang ni da makin pelik kak bui..

AmirFX said...

Kejam ada jak... Al-Fatihah untuk arwah..

fieda said...

mmg sedih bui..sebak plk rasa dgn kisah ni..hairan yer mcmna tergamak dorang bakar budak kecik yg tak berdosa..hairan dgn hati manusia skrg ni..tp suspek dah kena tangkap kan..biarkan hukuman yg setimpal..

Cik Rose Cute said...

al-fatihah buat arwah...sedihkan...