Monday, March 12, 2012

Seronok Bila Cuti Sekolah

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿



selamat hari isnin semua..korang sihat..?bui tak sihat ni..


apa2 pun seronoknya minggu ini..budak2 cuti sekolah 1 minggu..bermakna honeymoonlah bui dalam kelas..hehe..banyaklah honeymoon,kerja bertimbun2 tunggu


yang seronoknya sebab bila cuti sekolah bermakna bui sorang2 lah dalam kelas..boleh buat apa ajer yang ku mau..datang kerja pun boleh lewat sikit..kalau hari bersekolah 530 pagi dah bangun..kalau cuti sekolah pukul 700 pagi baru bangun..kan ker syurga tu..kekeke


hubby bui cuti hari ni (semalam birthday dia),kiranya ambik cuti ganti ler tu..hehe..jadi dialah yang jaga anak2 kat rumah..biasanya kalau cuti sekolah bui akan bawak anak2 temankan bui ke kelas..


tapi tengok keadaan jugak,kalau banyak kerja bui akan hantar anak2 ke nursery..sebab bila banyak kerja bui tak nak ada gangguan..


yang tak bestnya minggu ni bui kurang sihat..D.E.M.A.M..tapi demam bui ni dah beransur baik..cuma jumaat dan sabtu tu jer agak teruk..terbaring jer..tidur..makan ubat memang bui tak nak..bawak rest puas2 dan alhamdulillah sekarang dah ok sikit walaupun hingus2 itu masih ada..*_*


semalam Aaron Aziz datang Kuching taww,
bui nak g tengok tapi hubby tak nak..huhu..jeles ler tu..*_*



12 comments:

kakcik said...

Semoga Bui segera pulih sepenuhnya, InsyaAllah

Happy belated birthday untuk suami Bui. :)

Anum said...

harap2 sis cepat baik dr demam
baru seronok

Rai said...

cikgu cikgu dgn budak sekolah seronok cuti sekolah dapat bercuti..kami yg bekerja ni seronok cuti sekolah sbb jalan kurang jem.. hehe..

cik najihah said...

take care akk :)

AmirFX said...

Kawan kmk g juak The Hills marek tapi lepak tempat lain.. Gereknya nangga Aaron Aziz... haha..

Ayumi Comot said...

demam ke kak bui? hope cepat2 sembuh n dpt siapkan keje2 yg melambak tuh..

huhu, jeles suami kak bui tu tander sayang^___^

noor said...

yahoo sronok kan cuti!!

slm kenal dr nor

IntaNBerliaN said...

hehheh.. bab2 blh dtg lambat tu mmg best kan..hehhehe

[sutera kasih] said...

happy la miak cuti skolah tok kak bui hehe



aiiieee jeles indh hubby ktk ya kak..rugi sik ngga hehe

LIA AZMAN said...

wahhh aoran aziz. hehe


cuti sekolah x g jenjalan ke kak bui??

Fid"s said...

ok Nice...
kerja rajin2 dan dengan seronok hendaknye

Cik Rose Cute said...

ruginya tak dapat tengok aoron aziz...