Friday, June 24, 2011

Saya Nak Join Bloglist Aziluzdanhidupnya

sebab segmen ni simpel jer bui pun nak join lah..hehe..lagipun dengan cara join bloglist blogger lain ni antara cara nak perkenalkan blog kita pada blogger2 lain..tol tak..?selain tu kita boleh tambah kengkawan sebab tu bui pun tengah cari bloglist untuk blog bui..sapa2 yang belum join,sudi2kanlah diri yer..tarikh tutup tak lama lagi tu..cepat2 sebelum terlambat...nak join klik SINI

ok..terus kepada tujuan utama..bui nak jawab soalan aziluz..jom baca


benda pertama yang saya terpandang bila buka blog aziluz ialah skrin putih yang tertulis hampas
pada pendapat saya aziluz ialah seorang lelaki hensem..(bukan bodek..) yang punya ramai peminat perempuan..hahaha..boleh..?
bui dah follow blog aziluz yer..k,babai..hehe
kalau ada yang join jugak klik SINI

6 comments:

run aziluz said...

haha thanks join. promo promo :3

Bui Idzra Ryn said...

sama2..kiter sama2 buat promo keh..hehe

[sutera kasih] said...

hehe kacak tuuu :P

Bui Idzra Ryn said...

kacak lamak..hihi..x nya paham apa d padah kita 2 tok..

niena shopping2u said...

kalo segmen2 ni kasi kat bui je.. konpem setel hehe.. nk tau tak bui. dlm bahasa kelantan, bui ni maksudnya kasi/ bagi...

cth ayat eh: kalu mene gapo2 gak.. bui ko bui jah.. hahahaha, paham x?

Bui Idzra Ryn said...

niena..aritu ada seorang lelaki indonesia cakap,kat tempat dia 'bui' tu maksudnya penjara..huhu..

ayat tu langsung x faham..hahaha..10x ulang pun masih blur