Monday, June 20, 2011

Takkan Nak Lepaskan Peluang Baik Ni..

wah..berita baik untuk para2 sakura bloggers ni

sila baca ni dulu ok..
RM22.50 instead of RM75 for Basic Web Hosting OR RM43.50 instead of RM145 for Intermediate Web Hosting from Inside The Box Web Services, Bukit Damansara.

Grab your creative skills because you are about to build yourself a name!


Wonder how these bloggers do it? Well, this is your very first step: your own domain! They will guide you through, helping you to build your own website. And hopefully it will soon be stumbled upon!
sayangnya bui duduk Kuching,kalau bui duduk dekat KL,bui pun nak pergi ni..huhuhu
kalau korang yang duduk berdekatan then lepaskan peluang ni,tak tahulah bui nak cakap apa..
rugiiiii woooo...

nak tahu lebih lanjut..klik SINI

10 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

alah..terlepas peluang lah sebab fiza dah ade domain sendiri..kalau tak..lagi berbaloi lah kan..huhu

Bui Idzra Ryn said...

ha,ah..fiza tak yah lagi dh..best kan ader domian sendiri..mcm mana nak tukar ea..?ada byr tak..?

cucu umie said...

arghhhh..jauh lol nak pergi tapi ayie dlm poses nak tukar domain juga lol..hehe

Azhafizah[フィザ] said...

contact i hosterz..yup..kene byr and renew every year ^_^

Bui Idzra Ryn said...

cucu umie..ha,ah lah kan..nnt lah kalau follower kita dh beribu2 lemon,kiter tukar yer..

fiza..renew every year..?alahai..mesti mahal kan..

Azhafizah[フィザ] said...

fiza amek basic je kak..bukan pro..below RM50 kalau tak silap..lupe! sebab bukan fiza yg byr..hihi

Bui Idzra Ryn said...

oic..tak lah mahal sgt kan..aritu kakbui ader terbaca,kalau nak buat domain sendiri ni,kena bayar beratus2..kalau cmtu,mmg tak mampu lah akak..huhu..

psstt:baik nya hati org yg tolong byrkan tu..ehem..ehem..hihi

Azhafizah[フィザ] said...

mase tu ade promotion kak..yang fiza amek pon basic je..hihi..mmg baek hati la sape yang bayar tu (=

[sutera kasih] said...

kmk pun terlepas peluang pasal kmk diam d sabah :(

Bui Idzra Ryn said...

yalah o..mun kmk area KL mmg kmk maok juak join benda tok..