Saturday, June 18, 2011

Gambar Datuk Siti Berbaju Askar

oleh kerana aku ni kakak (perasan)peminat Datuk Siti Nurhaliza,bila tengok jer gambar dier pakai baju soja (askar) aku pun rasa nak masuk soja jugaklah..hehe..korang tengoklah betapa kiut nya Datuk Siti pakai baju celoreng2 ni..kalaulah Datuk Siti ni pergi berperang entah2 pihak lawan terus menyerah kalah kot gara2 tengok askar yang kiut macam ni..hehe..

 
 
 
 

kiut kan..Shaheizy Sham pun ader jugaklah..hensem nya ko derrrr...gatai sekejap..

catitan Bui : 
baru tahu yang suara latar lagu Karma 
nyanyian Faizal Tahir adalah suara Datuk Siti..
patutlah awesome...

6 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

betullah kak..kalau musuh datang tak berani nak serang sebab ade sojar kiut macam dato' siti..suara dato' siti ngan faizal tahir memang malatopss

Bui Idzra Ryn said...

hehe..lemah longlai lutut musuh nnt kan..

NasZ said...

salam kenal..

jemput join segmen simple pantun saya..

SEGMEN SIMPLE : PANTUN PUJI DIRI SENDIRI ...

Bui Idzra Ryn said...

nasz..salam kenal jugak..insyaallah,nnt bui join yer

syiela said...

betul la... silap2 letak senjata je :)

Bui Idzra Ryn said...

uka letak jer..terus buang kot..hehe..syiela,tak nak jd bloglist bui ker..?