Tuesday, June 28, 2011

PERSONA TRADING: My First Contest

salam semua..selamat hari selasa..
semoga hari ni lebih baik dari semalam yer


k,bui telah ditag oleh Afifi untuk join contest
dan dengan bersemangatnya bui mencuba..hihi
sekali-sekala join contest apa salahnya kan
lagipun hadiah yang ditawarkan sangat menarik
(bukan ayat bodek yer..hihi)
bila join contest ni kenalah jawap soalan2
dan ini jawapan bui yer..

a) Pernahkah anda dengar dan menggunakan produk Imtiyaaz?
tidak pernah sama sekali..inilah pertama kali
b) Adakah anda menggunakan penapis air di rumah?
takder..fuhhh,mudahan menang dapat penapis air percuma..hehe 

c) Jika anda mengetahui tentang kebaikan penapis air untuk keluarga anda dan kami pula menawarkan penapis airdengan harga promosi, adakah anda berminat untuk membelinya?
jika berkemampuan,apa salahnya..

perlu tag 2 orang ni..bui nak tag sapa yer..jom kita tengok sapa yang kena..

V
V
V
V

bui tag :
Syiela

sbb bui tag Syiela & Aju sebab diaorang pun hot mama macam bui..hehe..
KLIK SINI UNTUK JOIN OK

8 comments:

NasZ said...

macam best je..huhu..

MOHD NASER.com

Bui Idzra Ryn said...

memang best..jomlah join sekali

syiela said...

tengs... cuba jugak lah

Bui Idzra Ryn said...

syiela..jgn x cuba,mana tau ader rezeki..^_^

kotak bulat said...

pasl penapis air ek.. gud luck tau kak bui..hhehehe

Bui Idzra Ryn said...

tengs kb..cubaan semata2 jer ni..hihi

[sutera kasih] said...

mudahan kak bui antara yg bertuah hehe

Bui Idzra Ryn said...

amin..amin..