Tuesday, June 7, 2011

Best Sangat Ker Drama Nora Elena..?

Siti Saleha sebagai Nora Elena
Aaron Aziz sebagai Seth
di adaptasikan dari novel
Kasih Yang Suci

bila buat blogwalking,sana sini blogger heboh pasal drama ni..NORA ELENA..
semua cakap cerita ni best..memang best ker..?

sampaikan kalau si gadis,semua nak kekasih macam Seth..
kalau si jejaka pulak semua sibuk puji kecantikan Nora..*memang Siti Saleha cantik pun

aku tak tau sebab aku belum pernah tengok lagi..huhu
aku ni tak taulah kenapa tak minat sangat layan2 cerita yang ada epidod2 ni..

lagi2 cerita endon,memang aku sumpah tak layan..
ader jugak ler aku layan tapi lepas 2,3 epidod mulalah aku boring..
hubby aku pun cakap aku bukan kaki tengok tv

tapi oleh kerana aku nak tau kehebatan cerita Nora Elena
seperti yang diwar-warkan,aku dengan rela hati akan
mengikuti drama NE pada petang ini nanti
pukul 7 kan..*tau jugak..hehe

so,petang ni aku akan tunggu depan tv
untuk mengikuti drama yang orang perkatakan sekarang
Aaron Aziz a.k.a Seth..wait for me k..

best atau tidak,terpulanglah pada aku untuk menilainya nanti..hihi


8 comments:

apek poyo said...

bgs la ado cerito melayu sano sini..jadi org kito dah sodar yg cerito melayu ni lagi hebat pado cerito indonesia..walaupun episod nya singkat..
sampai den pun terjebak tgk cerito tu..
haiii..org laki usah la tgk sampai lupo poie mesojid pulak...
heheheh

kotak bulat said...

sekrg da xbest lak rasa..da meleret2.. =.="

wanie said...

best la citer ni bui..wanie follow sgt2 citer ni hehe

Bui Idzra Ryn said...

apek poyo..lucu ler ko ni..ko mesti layan cerito ni kan..?kantoiii..hihi

kotak bulat..ye ker,takper ptg ni nk tengok jugak..dh janji ngan seth..hehe

wanie..tu lah nak tengok ptg ni sebab byk yg kata best..

blog-tips-kurus said...

pokok cili baru saye bernama Tizz Nora & Tizz Elena. hrp mereka tak marah.. :-)

Bui Idzra Ryn said...

pokok cili pun ader nama..?woww..hebat..kalau dh berbuah nanti nak mintak boleh..?nak jugak rasa cili artis ni..hehe

zaffira said...

so kak, best ke tak cite ni? sy pun xpnh tgk cite ni..hehe..

Bui Idzra Ryn said...

fira,semalam beria2 tggu depan tv pukul 7,semangat nak tengok ni..bila dh tengok,hmmmm...cerita nya biasa2 saja,best jugak tapi takderlah best sgt..kekuatan cerita ni sbb org suka tengok hero dan heroin jer kot..hero kacak pastu heroin pulak sgtlah cantik,mana x org melekat tengok..kalau dr segi jln cerita takder lah wowww sgt..

dh mcm cerpen komen aku..hehe