Tuesday, June 14, 2011

Tak Sabar Tunggu Rancangan Mari Menari


sangat2 teruja ni
tak lama lagi rancangan realiti Mari Menari
akan bersiaran di Astro Ria 
dan sangat..sangat..sangat teruja
bila dapat berita seorang kawan
dapat menyertai rancangan ini

tapi aku x hairan dia dapat masuk sebab dia ni
memang penari di Jabatan Kebudayaan
suruh jer menari tarian apa semua dia pandai
dan aku paling suka bila dier menari
tarian india..pehhh..mantap..

aku akan bagi sokongan padu kat dia
oh ya,kapel nya pulak adalah adik sendiri
dier belum kawen lagi taww
masih bujang trang tang tang..hehe

jadi,sesiapa yang minat rancangan Mari Menari ni
jomlah kita sama2 tunggu
Tirai Mari Menari pada 17 Jun 2011 pukul 9 malam
di Astro Ria

aku akan support ko WAN!!!
esserey monz...
ader 2 pasangan dari Sarawak,satu lagi pasangan anak beranak..
cayalah orang Sarawak..(muka berdengah jap..hehe)
ni gambar yang aku culik dari fesbuk dier
dh minta kebenaran okeh..hehe

hensem ni,ader yang berkenan..?hehe

8 comments:

amniey91 said...

wow..nape??nak menari gak kew..hihi..
cik Am dtg cni n follow blog ni skali taw...:)
slamat berkenalan..

Bui Idzra Ryn said...

nak,nak..tp bui kaki bangku..huhu..setakat tengok jer lah..tengs yer sudi follow blog bui..selamat berkenalan jugak..

Nt Gravity said...

salam first time here....

missed eh season lepas... mun ada masa mok juwak follow nak tok... *join berdengah jap lok hahah....*

Bui Idzra Ryn said...

season lepas xda urang sarawak..season tok ada 2 pasangan..tp kmk sokon pasangan Wan sbb nya kawan kmk..hehe..juhlah berdengah sama2..

iffah imani said...

sapa ya owh..jbtan kebudayan sebelah opis mek org jak...

Bui Idzra Ryn said...

iffah..ktk kerja di BSI kah..MAMPU nak..?rs2 kmk pernah nangga ktk..ewan ya penari jKKN

iffah imani said...

boh besar gilak tulis mam.... ya..tau org lak...hihihi

Bui Idzra Ryn said...

oooppsss..dh tertulis..siap huruf besar gk..camni..?sori2..hehe