Sunday, June 12, 2011

Wajah2 Bakal Juara Akademi Fantasia 9

 Hazama Ahmad Azmi
28 November 1984 - 27 tahun

Lenaber Haidir
16 Julai 1990 - 20 tahun


 Mohamad Azri Abdullah
13 April 1987 - 23 tahun


 Nur Syafinaz Jebat
18 tahun

aku tak follow sangat AF9 ni pada mulanya tapi dh dekat2 nak final baru aku layanlah jugak..bukan apa,dah agak 'dewasa' ni malas pulak nak layan rancangan2 remaja macam ni..huhu..tapi aku memang peminat AF dari AF1 lagi..

tapi AF yang paling aku suka masa AF3,masa Mawi..sanggup aku pergi KL masa tu semata2 nak tengok konsert yang dekat Putrajaya..alah masa Mawi bawak lagu beautifool Beautiful Maria..tapi aku bukan lah peminat Mawi sebenarnya..peserta yang paling aku minat Hafiz AF7,sebab Hafiz orang Sarawak kot..hehe.

dan untuk AF9 ni aku rasa yang layak dapat no1 Hazama,no 2 Lena,no 3 Azri dan no oncet(last) Fina..tapi ini sekadar tekaan aku saja..tak tau pulak orang lain lah ea..harap2 malam ni tekaan aku betul..amin..hihi..

5 comments:

cikki's said...

hoho mlm ni yeah!!

Azhafizah[フィザ] said...

malam ni ye?ouhhh..fiza tak layan AF9 ni.macam tak best..hehehe..btw enjoy your AF malam ni..^__^

Bui Idzra Ryn said...

cikki..mcm mentor pulak ader yeah!!!hehe

fiza..akak dh tggu dpn tv ni..x sabar rasanya nak tengok hazama menang(konpiden)..

kotak bulat said...

hazama menang kan kak.. KB tak tgk pun af ni.. bru tadi layan kt youtube..hehehe..rumah xde astro.

Bui Idzra Ryn said...

ha,ah..hazama menang..betul tekaan akak cuma azri ngan fina jer salah..hehe